خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش در جمع خبرنگاران:

مشکل کیروش در حال حل شدن است/ بیش از ۸۰ درصد بدهی‌های پرسپولیس و استقلال پرداخت شده است

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۸۴۰

وزیر ورزش و جوانان از برطرف شدن مشکل سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مسعود سلطانی‌فر در پایان جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرین فعالیت وزارت‌خانه متبوعش گفت: یکی از موارد مطرح شده در جلسه اخیرتصویب اساس‌نامه کمیته ملی پاراالمپیک بود،‌ بر اساس توافقات صورت گرفته، مقرر شد اساس‌نامه جدید این کمیته را تقدیم دولت کنیم که ۶ جلسه در کمیسیون تحصصی بررسی و امروز به تصویب رسید .

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: خوشبختانه موانع و موارد برای استقلال این کمیته از سرراه برداشته شده است.

وی درباره دیگر مصوبه امروز وزارت ورزش و جوانان در هیأت دولت گفت: در حاشیه دولت یک تفاهم‌نامه با وزارت کشور امضا کردیم که در زمینه توانمندسازی و تقویت اجتماعی سمن‌ها است تا صدور مجوز فعالیت آن‌ها تسهیل شود. ان‌شاالله امیدوار هستیم نزدیک به ۲۰۰۰ سازمان مردم نهاد که توسط وزارت ورزش و جوانان احداث شده به فعالیت‌های اجتماعی بپردازند.

سلطانی‌فر درباره بدهی باشگاه‌های پایتخت و سایر بدهی‌ها در فدراسیون فوتبال گفت: از سال گذشته با سامان‌دهی دقیقی که در وضعیت دو باشگاه انجام دادیم و با بررسی وضعیت اسپانسرینگ و سایر موارد بیش از ۸۰ درصد بدهی‌های قطعی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: لیست‌هایی که مطرح می‌شود اعادهایی از سوی افراد حقیقی و حقوقی است که باید یا به تائید AFC و یا فدارسیون فوتبال برسد.

وزیر ورزش در خصوص برطرف کردن مشکل سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مشکل فدارسیون فوتبال با کیروش در حال حل شدن است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز