خبرگزاری کار ایران

«ادیپ افغانی» و «از خط زرد فاصله بگیرید» در مرکز تئاتر مولوی

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۷۳۲

دو نمایش «از خط زرد فاصله بگیرید» و «ادیپ افغانی» به ترتیب با کارگردانی رضا رشادت و مجتبا جدی در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی اجرای خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش ایلنا، نمایش «از خط زرد فاصله بگیرید» به نویسندگی الهه مجلسی و کارگردانی رضا رشادت که محصول تلاش دانشجویان دانشگاه تهران و تربیت مدرس است، از روز یک شنبه ۲۹ مرداد تا ۲۰ شهریور در ساعت ۱۹:۳۰ در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی روی صحنه خواهد رفت.

در این نمایش امین اسفندیار، گلزار حذفی، نادر خوش‌بخت، داریوش رشادت، بی‌تا عزیز‌‌‌‌ اقلی، گلنوش قهرمانی و حسین کریمی به ایفای نقش می‌پردازند.

سجاد افشاریان، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، تهیه کنندگی این نمایش را برعهده دارد.

این نمایش روایتی‌ست شبه مستند از مرگ‌های خودخواسته در مترو. کار، داستان ناتمام زندگی کسانی را روایت می‌کند که رفته‌اند و کسانی که در رنجِ رفتگان باقی‌مانده‌اند.

در این اثر، مونا احمدی، هستى مهدوى، اسماعیل خزایی و سجاد افشاریان (نریشن)، رضا رشادت (طراحی صحنه)، حسین صحرایی (مشاور صحنه)، نسا‌‌‌ قلی پور (طراحی لباس)، پدرام رضوانی (طراحی نور)، گلزار حذفی (ویدیو آرت)، امیر صداقتی (گرافیک)، مانی مزکى (طراحی صدا و موسیقی)، فاطمه حسن‌وند (تیزر و عکاس) حسن مهاجر (دستیار اول کارگردان)، سارا جویا (دستیار دوم) و فاطمه الوندی  (منشی صحنه) همکاری می‌کنند.

علاقمندان برای دیدن نمایش «از خط زرد فاصله بگیرید» که تا ۲۰ شهریور هر روز -به جز شنبه‌ها- ساعت ۱۹:۳۰ به صحنه می‌رود، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

«ادیپ افغانی» و «از خط زرد فاصله بگیرید» در مرکز تئاتر مولوی

«ادیپ افغانی» در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی روی صحنه می‌رود

نمایش «ادیپ افغانی» به نویسندگی احمد مهرانفر و کارگردانی مجتبا جدی از روز سه‌شنبه ۳۰ مرداد تا ۲۰ شهریورماه در ساعت ۱۸ در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی روی صحنه خواهد رفت.

در نمایش «ادیپ افغانی» مجتبی پیرزاده و پریسا هاشم‌پور به ایفای نقش می‌پردازند.

احمد مهرانفر، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، علاوه بر نویسندگی، تهیه‌کنندگی این نمایش را نیز برعهده دارد.

این نمایش درباره زنی ست که سه شب است خواب می‌بیند شوهرش او را می‌کشد، همسرش اما ۱۵ سال است که خواب ندیده. او متوجه می‌شود آخرین خوابش که پانزده سال پیش دیده است، شباهت عجیبی با خواب‌های زن دارد...

در این اثر، الهه فرازمند (مشاور کارگردانی)، ابوالفضل سلحشور (دستیار کارگردان) مجتبی جدی (طراح صحنه و لباس و سرپرست گروه کارگردانی)، و سید محمد مساوات و وحید رزاقی (گرافیک) نیز  همکاری می‌کنند.

علاقمندان می‌توانند برای دیدن نمایش «ادیپ افغانی»که تا ۲۰ شهریور هر روز -به جز شنبه‌ها- ساعت ۱۸ به صحنه می‌رود، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز