خبرگزاری کار ایران

نگاهی به عملکرد سرمربی آلمانی استقلال

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۶۶۶

سرمربی آلمانی استقلال از زمانی که به فوتبال ایران آمده توانسته تحولی اساسی در روند موفقیت این تیم ایجاد کند

به گزارش ایلنا،سرمربی آلمانی استقلال از زمانی که به فوتبال ایران آمده توانسته تحولی اساسی در روند موفقیت این تیم ایجاد کند. وینفرد شفر در شرایطی هدایت استقلال را به عهده گرفت که این تیم بدترین نتایج تاریخ لیگ برترش را گرفته بود اما او از این تیم، یک تیم مدعی ساخت که در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا باعبور از الهلال و الریان به مرحله بعدی صعود کرد. استقلال شفر در لیگ برتر هم علاوه بر نتایج خوب فصل گذشته در این فصل توانسته در هیبت یکی از مدعیان درجه یک قهرمانی ظاهر شود. شفر درحالی که چند ستاره اصلی و مهره کلیدی‌اش را بعد از جام جهانی از دست داد اما با جوانان مستعد و جویای نامش در سه بازی عملکرد تهاجمی و خوبی داشته و در آخرین مسابقه تراکتورسازی را با همه ستارگانش با سه گل شکست داد.

 

عملکرد وینفرد شفرد در لیگ برتر ایران

تعداد بازی

برد ها

باخت ها

مساوی ها

گل های زده

گل های خورده

امتیاز

داخل خانه

خارج از خانه

داخل خانه

خارج ازخانه

داخل خانه

خارج ازخانه

داخل خانه

خارج ازخانه

داخل خانه

خارج ازخانه

داخل خانه

خارج ازخانه

داخل خانه

خارج ازخانه

لیگ هفدهم

لیگ هجدهم

13

12

10

4

0

2

3

6

30

15

4

9

33

18

46

5

جمع کل

25

14

2

9

45

13

51

 

 

 

 

 

 

 

 

سپاهان : 6

وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال بیشترین امتیاز را در طول مدت حضورش در ایران برابر سپاهان و نفت تهران گرفته است. او دوبار در لیگ برتر مقابل سپاهان و نفت بازی کرده و هر دو بار برنده شده و 6 امتیاز گرفته است. جالب است که شفر در برابر سپاهان و نفت 4 گل زده و یک گل خورده است.

ذوب آهن: 1

استقلال با وینفرد شفر کمترین امتیاز را مقابل ذوب آهن در لیگ برتر گرفته است. او یک مساوی 2 - 2 و یک باخت 2 بر یک برابر این تیم نصیبش شده است.

پرسپولیس: 3

سرمربی آلمانی در برابر رقیب دیرینه و در دربی یک برد و یک باخت به دست آورده است. او در اولین مسابقه‌اش یک بر صفر باخت و در بازی دوم با همین نتیجه برنده شد.

پارس جنوبی و صنعت نفت: 4

او بهترین نتیجه را در برابر پارس جنوبی و صنعت نفت آبادان گرفت و در بازی‌های برگشت لیگ گذشته با نتیجه مشابه  4 بر صفر برابر این دو تیم به پیروزی رسید.

مساوی بدون گل: 5

وینفرد شفر در به دست آوردن مساوی صفر –صفر هم آمار جالبی دارد. او با استقلال و در مجموع 25 بازی که در لیگ برتر روی نیمکت این تیم نشسته 5 بار نتیجه صفر-صفر به دست آورده است.

مجید جلالی : 3

او بیشترین جدال را در مدت حضورش با مجید جلالی و تیم پیکان داشته است. شفر سه بار با جلالی دیدار کرده که دو بار مساوی کرده و یک بار هم برده است. او یک بار با نتیجه 3 بر 2 مقابل پیکان برنده شده و دوبار نیز به نتیجه مساوی بدون گل دست یافته است.

دایی و کریمی: 1

سرمربی آلمانی استقلال با 6 تیم و 6 مربی تنها یک بار در لیگ برتر مسابقه داده است. او با علی دایی در سایپا و علی کریمی در سپیدورد نیز تنها یک بار روبرو شده که با دایی مساوی کرده و کریمی را 3 بر صفر برده است. او با تیم‌های پدیده، استقلال خوزستان ، صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی هم تا این زمان فقط یک بار بازی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز