خبرگزاری کار ایران

ایران نژاد: احساس کردم مفید نیستم و از سپیدرود جدا شدم / هیچ کدام از بازیکنان کم‌کاری نکردند

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۴۴۶

مدافع سابق تیم سپیدرود رشت دلایل جدایی از سرخپوشان را توضیح داد.

محسن ایران نژاد در گفت و گو با ایلنا، پس از جدایی بی سر و صدا از سپیدرود رشت پس از شکست سنگین برابر سپاهان اصفهان گفت: بعداز توافق با تیم سپیدرود کار را شروع کردیم. متاسفانه از همان ابتدا با حواشی مالکیتی تیم روبرو‌ شدیم که این مساله خود یارگیری در نقل و انتقالات را سخت کرد؛ به هر حال تا نزدیک به مسابقات پیش رفتیم تا اینکه رای به نفع مالکیت نوین داده شد. شروع دیرهنگام تمرینات و نداشتن بدنسازی مناسب باعث شد شروع کار ما با نتایج بدی رقم بخورد که همه ما در کنار ساختار بدی که داشت سپری می‌شد، مقصر بودیم.

 او ادامه داد: به هر حال تصمیم گرفتیم خیلی از موضوعات را بیان نکنیم تا شخصیت تیم را از همان ابتدا فصل کوچک نشود چون به هر حال ما اسم باشگاه سپیدرود رشت را یدک می‌کشیدیم. باز هم با اینکه جدا شدم به حواشی بوجود آمده دامن نمی‌زنم و به احساسات مردم فهیم شهر رشت احترام می‌گذارم چون برخی موضوعات بیان شود جالب نیست.

ایران نژاد بیان داشت: کادرفنی طی این مدت سعی داشت از بروز حواشی جلوگیری کند که همین مسئله بار فنی را کاهش می‌داد. امیدوارم حالا بهترین شرایط برای آنها ایجاد شود و روز به روز نتایج موفقی کسب کنند مطمئنم نبود تمرکز توان بازیکنان را کاهش داد و هیچ کم کاری از جانب بچه های تیم صورت نمی‌گرفت. دلایل زیادی بود که تصمیم گرفتم از تیم جدا شوم. اول از همه برداشتن فشار از روی کادر فنی بود چون به هر حال به صلاحدید آقای عزیزی به تیم سپیدرود آمدم و مهمترین دلیل هم اینکه وقتی احساس کردم نمی‌توانم با بودنم هواداران را خوشحال کنم به نظرشان احترام گذاشتم و از سرخپوشان جدا شدم. شاید با این کار یک فصل ورزشی را از دست بدم ولی به هر حال تصمیم گرفتم که بروم. بعضی از خبرگزاری‌‍ها عنوان کردند که اخراج شدم ولی جدایی به خواست خودم و همکاری باشگاه انجام گرفت. در آخر آرزوی موفقیت دارم برای دوستانم در تیم سپیدرود و هوادران واقعی این تیم پر طرفدار.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز