خبرگزاری کار ایران

ایران نژاد: با بهترین نتایج رشت را سربلند می‌کنیم / بازی کردن در سپیدرود لذت بخش است

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۱۰۸

مدافع جدید سرخپوشان گیلانی امیدوار است با نتایج فصل جدید آنها مردم شهر رشت را خوشحال کنند.

محسن ایران نژاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره انتخاب سپیدرود رشت برای فصل جدید عنوان کرد: فصل گذشته به همراه اکسین البرز بازی‌های خوبی پشت سر گذاشتیم و تا هفته‌های پایانی هم جزو تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر بودیم اما در پایان نتوانستیم به این مهم دست پیدا کنیم. امسال پیشنهاد سپیدرود به دست من رسید  و دوست داشتم با تیم مردمی به لیگ برتر بازگردم.

او ادامه داد: تمرینات ما به دلیل اینکه حواشی ایجاد شده بود و دو مالک تیم را اداره می‌کردند ما به تهران سفر کردیم و چند بازی تدارکاتی با تیم‌های خوب در این شهر داشتیم.

ایران نژاد درباره وضعیت پرداخت قرارداد بازیکنان سپیدرود گفت: مالک باشگاه در اقدامی ارزنده چک‌های سال گذشته را به بازیکنان داده‌اند تا خیال بازیکنان از این نظر آسوده باشد و به شروع فصلی موفق فکر کنند.

بازیکن جدید سرخپوشان درخصوص اینکه چه انگیزه‌ای در بازگشت به لیگ برتر داشته، عنوان کرد: اینکه سپیدرود تیم پرهواداری است بازی کردن در آن لذت بخش است. در سپاهان و شاهین بوشهر بازی کردم و می‌دانم چه انگیزه‌ای دارد با آنها ارتباط برقرار کنید. حضور هوادار به ما این انگیزه را می‌دهد که نتیجه بگیریم.

ایران نژاد درباره همکاری با خداداد عزیزی بیان داشت: ایشان جزو اسطوره‌های تکرار نشدنی فوتبال ایران هستند و انتخابی داشته‌اند که نتیجه موفقی در آن داشته باشند و مطمئنا ما تلاش زیادی برای نتیجه گیری خواهیم داشت. در بازی اول مقابل سایپا هم کاری سختی داریم اما برای آنها از پیش باخته نیستیم و به دنبال بهترین نتیجه هستیم تا مردم، شهر رشت و تیم سپیدرود را سربلند کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز