خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای رسمی انجام شد؛

معرفی سپیدرود نوین با سرمربیگری خداداد عزیزی به سازمان لیگ

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۹۵۶

هیات فوتبال استان گیلان سپیدرود تحت مالکیت نوین را به سازمان لیگ معرفی کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، تیم سپیدرود رشت در روزهای گذشته حواشی زیادی را تجربه کرده است؛ بعد از آنکه اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان تیم سپیدرود را از تن‌زاده مالک قبلی این باشگاه گرفت و به فردی به نام نوین واگذار کرد، حواشی آغاز شد.

تن‌زاده شکایتی را در این خصوص انجام داد و حکم دادگستری را نیز به سود خود گرفت. با این حال اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان مالک قبلی باشگاه تاکید داشت که نوین مالک است و او فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

ماجرا به این سمت رفت که تن‌زاده و نوین دو تیم تشکیل دادند؛ یکی نظرمحمدی را به‌عنوان سرمربی انتخاب کرد و دیگری خداداد عزیزی را برگزید.

دو دسته بازیکن نیز کارشان را با سپیدرود آغاز کردند و تمرینات نیز شروع شد. فعالیت موازی دو تیم با نام سپیدرود باعث نگرانی هواداران شده بود تا اینکه امروز رسما تیم تحت مالکیت نوین به سازمان لیگ معرفی شد.

در این‌باره امروز هیات فوتبال استان گیلان طی نامه‌ای رسمی به رییس سازمان لیگ سپیدرود با مالکیت نوین و سرمربیگری خداداد عزیزی را به سازمان لیگ معرفی کرد و قرار است قراردادهای کادرفنی و بازیکنان این تیم نیز ثبت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز