خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران:

ساماندهی نوزادان بی‌هویت متولد شده در بیمارستان‌های استان تهران با جدیت پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۳۵۱

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: برای ساماندهی نوزادان بی‌هویت متولد شده در بیمارستان‌های استان تهران عزم جدی داریم.

به گزارش ایلنا، شکراله حسن‌بیگی با بیان این مطلب در دومین نشست کارگروه بانوان و خانواده استانداری تهران گفت: استان تهران برای نخستین باردر کشور، اقدام به ساماندهی نظام‌مند و عملیاتی نوزادان بی‌هویت کرده است که با اجرای موفق این طرح در استان تهران، می‌توان به عنوان الگویی مناسب برای اجرا در استان‌های دیگر که مشکلاتی مشابه در این موضوع دارند، استفاده کرد.

رئیس کارگروه تخصصی امور بانوان و خانواده در ادامه به موضوع ضرورت هماهنگی دستگاه‌ها برای اجرایی کردن این برنامه به طور جدی تاکید کرده و گفت: بهزیستی، ثبت احوال، دادسرا، بیمه سلامت، فرمانداری‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی موظفند تمام مصوبات کارگروه در این خصوص را اجرانموده و نتیجه را به صورت ماهیانه به استانداری اعلام کنند.

حسن بیگی در ادامه، موضوع مخارج درمانی نوزادان بی‌هویت که به دلیل نداشتن کد ملی از بسیاری از خدمات دستگاه‌های خدمات رسان محروم هستند را نیز از مباحث مهم و جدی مورد طرح در کارگروه عنوان کرد .و از دستگاه‌ها خواست برای رفع این مشکلات، پیشنهادات خود را به کارگروه اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز