خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

۲۰ مرکز در استان خوزستان به مادران کارگر خدمات ارایه می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۳۰۱

مدیر اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: ۲۰ مرکز در استان خوزستان به مادران کارگر برای نگهداری کودکانشان خدمت ارایه می‌دهد.

مدیر اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان در گفتگو با خبرنگار ایلنا، از فعالیت ۲۰ مرکز به‌طور همزمان برای ارایه خدمات به کودکان مادران کارگر در این استان خبر داد و گفت: امور اجتماعی یکی از ادارات تحت مدیریت معاونت رفاه اجتماعی است که وظایف متنوعی ازجمله برگزاری جشنواره‌های امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه و همچنین انتخاب و معرفی بهداشت‌یاران کار برتر کارگاه‌ها، کارگران و مدیران نمونه زن سرپرست خانوار استان را برعهده دارد.

وی همچنین تصریح کرد: ۷۰ خانه بهداشت کارگری در استان خوزستان قابلیت خدمت‌رسانی به ۴۰ هزار کارگر استان خوزستان را دارد. 

وی افزود: راه‌اندازی سامانه رفاهی و ثبت‌نام اقشار آسیب‌پذیر در سامانه مذکور برای بهره‌مندی از مزایای مانند بیمه کارگران ساختمانی و ... همچنین راه‌اندازی بانک اطلاعاتی کارگران ساختمانی و فرایند رسیدگی به اعتراض‌های آنان از طریق سامانه مذکور و اجرای طرح بیمه سلامت برای کلیه افرادی که فاقد هر گونه پوشش بیمه‌ای بوده‌اند، از دیگر وظایف اداره امور بیمه‌ای معاونت رفاه اجتماعی است.

محمدپور ادامه داد: ۶ استخر سرپوشیده استاندارد ۴ زمین چمن فوتبال و ۶ سالن سرپوشیده چندمنظوره که علاوه بر برگزاری مسابقات فوتسال قابلیت استفاده در رشته‌های مختلف ورزشی را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز