خبرگزاری کار ایران

بندپی:

شفافیت و پاسخگویی شستا ضروری است و باید بیش از گذشته نهادینه شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۱۲۱

سرپرست جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست هم‌اندیشی و همدلی با مدیران عالی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در محل ساختمان مرکزی شستا ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات ربیعی و تمامی دست‌اندرکاران و مدیران شستا گفت: رئیس، مدیرعامل و اعضاءهیات مدیره شستا بهترین و کارآمدترین هیات مدیره ادوار شستا هستند و شفافیت و پاسخگویی شستا ضروری است و باید بیش از گذشته نهادینه شود.

به گزارش ایلنا، محسنی بندپی با تبیین استراتژی‌ها و برنامه‌های مدنظر در شستا افزود: شفافیت و گزارش ازاد اطلاعات از مباحث بسیار مهم است و برخی از مشکلات از عدم اطلاع‌رسانی و کمبود شناخت ظرفیت‌ها، ماموریت‌ها و عملکرد شستا نزد مسئولان، قانون‌گذاران و اقشار مردم است و بر همین اساس باید با همه توان جهت تنویر افکار عمومی اطلاع‌رسانی شایسته و کافی و با تکرار صورت گیرد.

وی با تاکید بر اصلاح نظام بنگاهداری گفت : ضمن تسریع در واگذاری‌ها و حل مشکلات موجود باید راه‌های جدیدی را برای محقق کردن فروش بنگاه‌ها جست‌وجو کرد و همزمان زنجیره ارزش را باید تکمیل کرد.

محسنی بندپی تصریح کرد: با بکارگیری نیروهای متخصص و جوان بخصوص از درون مجموعه‌ها ترکیب هیات مدیره‌ها را کارآمد و با انگیزه کرد و تلاش کرد با رشد بهره‌وری، سرمایه و منافع صاحبان حقیقی بویژه کارگران را حفظ و ارتقا دهد.

در این نشست همچنین نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، ترکان ریسس هیات مدیره، لطفی مدیرعامل و کرامتی معاون برنامه‌ریزی شستا و مخدومی مدیرعامل هلدینگ تاپیکو و رضوانی‌فر مدیرعامل هلدینگ تیپیکو نقطه نظرات، عملکرد و برنامه‌های صورت گرفته را به تفسیر بیان کردند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز