خبرگزاری کار ایران

پاسخ محسنی بندپی به اتهامات رستمیان نماینده سلسله و دلفان:

عدم انتصاب فرد پیشنهادی رستمیان دلیل طرح این اتهامات بود

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۹۷۳

رییس سازمان بهزیستی گفت: فردی که آقای رستیمان به عنوان مدیر برای بهزیستی استان معرفی کرده بود فاقد شاخص‌های لازم بوده و در کمیته انتصابات رای لازم را کسب نکرد.

محسنی بندپی در گفت‌وگو با ایلنا در پاسخ به اتهامات مطرح شده از سوی نماینده سلسله و دلفان  علیه سازمان بهزیستی گفت : علت این اتهامات این است که فردی که آقای رستیمان به عنوان مدیر برای بهزیستی استان معرفی کرده بود فاقد شاخص‌های لازم بوده و در کمیته انتصابات رای لازم را کسب نکرد.

وی گفت: میزان اشتغال تحقق یافته در استان لرستان بیش از برنامه مصوب است و عملکرد و اعداد و ارقام نشانگر تحقق اهداف مورد نظر و حتی بیش از برنامه‌های مصوب است.

بندپی اظهار داشت: بدون هیچ‌گونه تشریفاتی در استان لرستان و حتی حوزه انتخاباتی آقای رستمیان حضور یافتم و مشکلات را بررسی و برنامه‌ها را پیگیری کردم.

وی در پاسخ به اتهاماتی مبنی بر انجام سفرهای خارجی گفت: اینجانب در چارچوب ارایه خدمات جهوری اسلامی در قالب حمایت از معلولین که مصوبه مجلس هم هست در صحن سازمان ملل حضور یافتم و گزارش این دستاوردهای بزرگ را ارایه دادم آیا این سفر تشریفاتی است؟

بندپی ادامه داد: از ابتدای سال به شهادت نمایندگان استان سیستان و بلوچستان چندین بار در این استان برای پیگیری مسائل و مشکلات حوزه بهزیستی حضور یافتم و نمایندگان این استان می‌توانند در این خصوص اظهار نظر کنند که آیا این حضور تشریفاتی بوده است؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز