خبرگزاری کار ایران

آیین بزرگداشت روز خبرنگار در فرمانداری هندیجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۱۰۹

با حضور اصحاب خبر، رسانه، فعالان خبری، مطبوعاتی و مسئولان محلی، مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، امروز دوشنبه ۲۲ مردادماه، مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان با حضور فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان برخی دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

کوروش مودت فرماندار هندیجان در این مراسم اظهار داشت: خبرنگاری یکی از حرفه‌های سخت و زیان ‌آور است، خبرنگاران بایستی صدای گویای مردم باشند، به مردم امید بدهند داده و مطالبات آن‌ها را تا حصول نتیجه پیگیری نمایند.

وی افزود: خبرنگاران در راستای برقراری عدالت، کوشا باشند، این انسان‌های مقتدر در راستای منافع مردم، خود را وقف کنند. نگاه خبرنگار باید منصفانه به قضایا باشد.

خبرنگاران انسان‌های مقتدر هستند.

مسعود میرزا پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان نیز در ابتدای این مراسم، اظهار داشت: ۱۷ مرداد روز تجلیل از زحمات شهید راه خبر؛ محمود صارمی و فرصتی است که از زحمات شبانه‌روزی و بی‌مزد و منت همه خبرنگاران، اصحاب قلم، مطبوعات و رسانه قدردانی شود.

وی این روز را روز پاسداشت قلم و قلم به دستان خواند و افزود: امروز روز تجلیل از کسانی است که قدر قلم را دانسته و بر نگاشته های خود قیمت ننهادند، باوجدان خود و خدای خود معامله می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: دغدغه اصلی خبرنگاران، مشکلات مردم و آحاد جامعه است. جامعه و مردمی که با هوشیاری، دقت نظر در بزنگاه‌های مختلف، به دشمنان خود، دشمنان کشور "نه" گفتند و باتحمل انواع مرارت‌ها، مشکلات، راه را بر بیگانگان، غاصبان اخلاق، ارزش‌های انسانی بستند و مسیر شهدا و شریعت خود را پیمودند.

وی با ابراز رضایت از نحوه فعالیت خبرنگاران در هندیجان، گفت: البته دغدغه و معیشت خبرنگاران هم جزو مطالبات به‌حق و از اولویت‌های مدنظر متولیان امر هست که به‌تدریج و با سازوکارهایی باید انجام شود.

میرزا پور عنوان کرد: در همه شهرها مشکلاتی وجود دارد و رفع این مشکلات، گرفتاری‌ها میسر نمی‌شود مگر با همدلی و همگرایی همه طیف‌های مردمی به‌ویژه خبرنگاران شهرستان.

در این آیین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، از پیشکسوتان، خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و نمایندگی‌های مطبوعاتی در شهرستان هندیجان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
محمدمهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز