خبرگزاری کار ایران

مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی نوجوانان کشور؛

درخشش چشمگیر رکابزنان آذربایجان‌شرقی در روز نخست

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۶۳۳

مسابقه تایم‌تریل انفرادی قهرمانی نوجوانان کشور با درخشش دوچرخه‌سواران استان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا، مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی نوجوانان کشور در دو بخش جاده و پیست از امروز (یکشنبه) با حضور 19 تیم از سراسر کشور به مدت دو روز به میزبانی استان کرمان برگزار می‌شود که تیم هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان‌شرقی به نمایندگی از استان در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

در روز نخست این رقابت‌ها، دوچرخه‌سواران صبح امروز در ماده تایم‌تریل انفرادی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان علی لبیب، رکابزن تبریزی استان به مقام قهرمانی دست یافت تا نشان زرین را بر گردن آویزد.

البته این درخشش پایان کار نمایندگان استان در این دور نبود چراکه مهدی مطاعی دیگر دوچرخه‌سوار تبریزی نیز موفق شد سکوی نائب قهرمانی را تصاحب کند تا در اولین دور این رقابت‌ها هر دو نشان طلا و نقره مسابقات به رکابزنان آذربایجان‌شرقی برسد.

این رقابت‌ها بعدازظهر امروز در بخش پیست و در رشته‌های 500 و 3000 متر پیگیری می‌شود و فردا دوشنبه با انجام مسابقه استقامت جاده به پایان خواهد رسید.

ترکیب تیم اعزامی استان آذربایجان‌شرقی به مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور را مهدی مطاعی، علی لبیب، سینا بازارچیان و آیدین بامراد به مربیگری و سرپرستی بهزاد کرم‌زاده تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز