خبرگزاری کار ایران

لحظه شکستن گردن دوچرخه‌سوار زن هلندی در المپیک+ تصاویر

دوچرخه سوار هلندی در رقابت ریو که تنها چند قدم به برنده شدن مدال طلا داشت، به طرز وحشتناکی از روی دوچرخه سقوط کرد و راهی بیمارستان شد.

به گزارش ایلنا؛ یکی از ورزشکاران دوچرخه سوار هلندی به نام Anniemiek van Vleuten که در رقابت رویداد المپیک ریو تنها 6 مایل تا خط پایان و پیروزی نهایی داشت، زمین خورد و پس از خرد شدن استخوان های گردنش، رویای گرفتن مدال طلا تبدیل به خرد شدن استخوان هایش شد.

همانطور که در این فیلم مشاهده می کنید؛ هیجان ناشی از رسیدن به خط پایان منجر به پرش ناگهانی این دوچرخه سوار و زمین خوردن وی شد. این تصادف به قدری شدید بود که ورزشکار پس از چرخش بر روی هوا به شدت به زمین خورد و در یک جوی آب افتاد. علت اصلی این حادثه، از دست دادن ناگهانی کنترل به علت خیسی زمین و برخورد با یک مانع سنگی گزارش شده است.

پس از اینکه این ورزشکار به سرعت به بیمارستان منتقل شد، فدراسیون دوچرخه سواری هلند از حال خوب وی خبر داد. در نتیجه این تصادف در میدان دوچرخه سواری با طول 141 کیلومتر، پیروزی مدال های طلا، نقره و برنز به ترتیب نصیب Anna van der Breggen  از هلند، Swede Emma Johansson و Elisa Borghini  از ایتالیا شد.

4959667_7744959668_380

 

کد خبر : ۳۹۸۸۲۲