خبرگزاری کار ایران

پورسیدی مطرح کرد:

با بهترین آمادگی راهی جاکارتا می‌شویم/ امیدوارم یکی از مدال‌های اینچئون را تکرار کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۰۳۱

دوچرخه‌سوار تبریزی تیم ملی گفت: حریفان آسیایی از لحاظ تجهیزات فنی شرایط بهتری نسبت به ما دارند، ، اما با این حال چیزی کم نمی‌گذاریم و با بهترین آمادگی راهی جاکارتا می‌شویم.

میرصمد پورسیدی در گفت‌وگویی در رابطه با شرایط آماده‌سازی تیم ملی دوچرخه‌سواری عنوان کرد: تاکنون اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. همه با انگیزه تمرین می‌کنند و تنها آروین گودرزی است که یک مقدار مصدومیت دارد و امیدواریم زودتر برسد.

وی ادامه داد: آخرین مرحله اردو در گلستان برگزار می‌شود. تاکنون در آنجا تمرین نداشتیم و آنطور که شنیده‌ایم آب و هوایی شبیه جاکارتا دارد و می‌تواند کمک کند. نه به خاطر اینکه چون تبریزی هستم بگویم، اما واقعا تبریز شرایط اردویی خوبی دارد و در مرحله قبل نیز میزبانی خوبی داشتند. در بخش پیست و جاده همه چیز فراهم است.

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری در پاسخ به این سئوال که شرایط حریفان را در بازی‌های آسیایی چطور ارزیابی می‌کند، تاکید کرد: همه تیم‌ها تمرین و تلاش می‌کنند و کسی بیکار ننشسته است. حریفان از لحاظ تجهیزات و اردویی شرایط بهتری نسبت به ما دارند و مشکلاتی که ما داریم را ندارند، اما با این حال چیزی کم نمی‌گذاریم و با بهترین آمادگی راهی جاکارتا می‌شویم.

پورسیدی در مورد اینکه می‌تواند مدال‌های دوره قبل را تکرار کرد یا خیر، گفت: در دوره قبل در هر دو ماده استقامت مدال گرفته بودیم و امیدوارم امسال حداقل یکی از آنها را تکرار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز