خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران خبر داد:

پرداخت ۳ هزارو ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در چهار ماه گذشته

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۵۹۳

دکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: در چهار ماه نخست سال جاری ۳ هزارو ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به ۳۱۰ هزار نفر از متقاضیان در سراسر کشور توسط این بانک پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، اکبری در مراسم افتتاح شعبه اسدآباد بانک قرض الحسنه مهر ایران با بیان اینکه ۵۳۰ شعبه فعال در سراسر کشور به خدمت رسانی مشغول هستند، افزود: این شعبه با هدف ارائه خدمت در بستر قرض الحسنه به نیازمندان واقعی جامعه افتتاح شده است تا مردم بتوانند با استفاده از طرح های تسهیلاتی متنوع این بانک مشکلات مالی خود را برطرف سازند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفردر این بانک افتتاح حساب کرده اند، تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در ۱۰ سال گذشته به بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد و کمتر پرداخت کرده است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران با اشاره به اینکه در سال گذشته ۷۵۲ هزار نفر تسهیلات قرض الحسنه دریافت کردند، گفت: در چهارماه امسال نیز به ۳۱۰ هزار نفر تسهیلات پرداخت شده و امیدواریم تا پایان سال یک میلیون نفر از این طرح های تسهیلاتی بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت بانک قرض الحسنه مهر ایران به دلیل صادقانه عمل کردن در پرداخت تسهیلات و معتقد بودن مشتریان بانک به اصول و مبانی دینی و اخلاقی است.

اکبری، ضمن تاکید بر رعایت اصول مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع در بانک قرض الحسنه مهرایران اظهارداشت: این بانک به دنبال جذب مشتریان بیشتر است چرا که مشتری بیشتر به معنای افزایش منابع و در نتیجه ارائه خدمات بیشتر به مردم می باشد.

اکبری با بیان اینکه بانک افتخار دارد که هیچ فعالیتی به جز اعطای تسهیلات قرض الحسنه ندارد، تصریح کرد: همه تسهیلات پرداخت شده در این بانک با کارمزد کمتر از چهار درصد صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: تمامی مردم شهر، حساب‌های جاری خود را به بانک قرض الحسنه مهر ایران منتقل کنند و مطمئن باشند که تحول بزرگی در پرداخت تسهیلات خرد به مردم ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به اینکه تسهیلات این بانک از یک میلیون تومان تا ۲۰ میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: این مبلغ، مشکلات مالی افراد بیشتری از جامعه به ویژه در مناطق محروم و کمتر برخوردار را پوشش خواهد داد.

وی با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهرایران به طور کامل مردمی و اجتماعی است، گفت: مشتریان این بانک اشخاص حقیقی هستند و ما به شخصیت‌های حقوقی تسهیلات پرداخت نمی‌کنیم.

اکبری با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته بر روی مسائلی چون درمان، ازدواج و تأمین معیشت تمرکز داشتیم، اظهار کرد: در سال جاری بر روی حمایت از کالای ایرانی و ایجاد تقاضا تمرکز کردیم و به خریداران کالای ایرانی تسهیلات پرداخت می‎ کنیم.

وی افزود: فعالیت در بخش گردشگری، کار آفرینی، کسب و کارهای خرد، توسعه کسب و کارهای موجود را امسال در رأس امور کاری قرار دادیم.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: شعبه اسدآباد در رده بندی بانکی در جایگاه چهارم قرار دارد و باید در عرض یک سال این شعبه به تثبیت برسد و با خدمات بهتر درجه خود را افزایش دهد.

اکبری خاطرنشان کرد: البته منابع از استان‌های برخوردار به استان‌های کم برخوردارتر منتقل می‌شود و در استان‌هایی چون تهران و اصفهان حدود ۷۰ درصد منابع در داخل استان به عنوان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

وی گفت: ۹۰ درصد منابع جذب شده در استان همدان نیز در همین استان به عنوان تسهیلات پرداخت و ۱۰ درصد باقی مانده نیز به عنوان ذخیره قانون نزد بانک مرکزی سپرده گذاری می‌شود و نمی‌توانیم آن را به عنوان تسهیلات پرداخت کنیم.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: افرادی که حساب جاری در این بانک افتتاح کنند می‌توانند امتیاز دریافت وام قرض الحسنه کسب کنند و حتی افراد نیازمند یا بستگان خود را به بانک معرفی نمایند.

اکبری با اشاره به اینکه طرح همیاران مهر یکی از طرح‌های برجسته برای کمک به همنوعان است، تصریح کرد: افراد می‌توانند به اندازه که توان دارند در بانک قرض الحسنه مهرایران سپرده گذاری کنند تا از محل آن به اقشار نیازمند جامعه کمک شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۳۳ هزار نفر از زنان سرپرست خانوار توانستند هر یک ۳ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران خاطرنشان کرد: این افراد در عرض ۲ هفته معرفی و در مدت ۲ ماه تسهیلات خود را اخذ کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز