خبرگزاری کار ایران

نجفی تاکید کرد:

لزوم همراهی مسئولان در راه اندازی اردوگاه ماده 16 البرز

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۴۵۶

استاندار البرز، گفت: ضرورت تسریع در راه اندازی اردوگاه ماده 16، همراهی تمامی مسئولان استانی را می طلبد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان با تاکید بر ضرورت تسریع در راه اندازی اردوگاه ماده 16 البرز، گفت: این مکان برای استان البرز از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که اردوگاه ماده 16 از اهم مطالبات مردم استان محسوب می‌شود و باید در اسرع وقت با همراهی تمامی مسئولان ذیربط راه اندازی شود.

نجفی گفت: با توجه به لزوم ایجاد اردوگاه مقرر شد که جلسه ای برای پیگیری فضای فیزیکی آن با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از مسئولان استانی و کشوری تشکیل و وضعیت اردوگاه ماده 16 البرز تعیین تکلیف شود.

وی افزود: آموزش در راستای آگاه سازی جامعه و به ویژه نوجوانان و جوانان بسیار حائز اهمیت است از این رو ضرورت دارد که آموزش و پرورش با برنامه ریزی صحیح و زمانبندی دقیق نسبت به این امر مهم اقدام کند.

استاندار البرز در این نشست بر ضرورت نظارت بر اردوگاه های ماده 16 استان تاکید کرد و از کمیته نظارت بر کمپ ها، جدیت در رصد و بررسی های مربوطه را خواستار شد.

در ادامه این جلسه، اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر استان نیز گزارشی از اقدامات و برنامه های خود، ارائه دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز