خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا عنوان شد:

تشکیل شورای تامین مسکن ویژه پردیس /مالکان مسکن مهر امتیازها را نفروشند

کد خبر : ۶۵۵۴۰۳

مسئولان شهر پردیس در جلسه مشترک خانه ملت پردیس با شرکت عمران بر عدم فروش امتیازها توسط مالکان مسکن مهر تاکید کردند.

محسن علیجانی‌زمانی دبیر مجمع نمایندگان پردیس در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه دفترنمایندگان شهرستان پردیس به طور جدی روی مسئله مسکن‌مهر که یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی خاورمیانه است پیگیری و نظارت دارد گفت: ایجاد یک شهر در دل کوه بطور حتم نیاز به کاری کارشناسی و بررسی و نظارت مستقیم مسئولان دارد.

نماینده مردم استان تهران با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه فازهای مسکن مهر تاکنون 60 درصد بوده گفت: مردم نگران نباشند، نمایندگان استان تهران پیگیر جز به جز اقدامات مسکن مهر به‌طور  ماهیانه هستند و شرح کامل وقایع و اقداماتی که در پروژه توسط پیمانکاران صورت می‌گیرد را بررسی می‌کنند از مالکان نیز می خواهیم امتیازات خود را نفروشند و همانطور که تاکنون صبوری کرده اند منتظر اتفاقات و اخبار خوش در این‌باره باشند.

رضا بابا‌زاده معاون اجرایی شرکت عمران شهر جدید پردیس نیز در ادامه به ایلنا گفت: فروش امتیازهای مسکن مهر به ضرر متقاضیان است  و تا به سند پنج برگی نرسیده‌اند از هر گونه خرید و فروش در این زمینه خودداری کنند.

وی افزود:همچنین در این هفته به‌طور خاص به وضعیت‌ زیرساخت‌ها و انشعاب آب فاضلاب  پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز