خبرگزاری کار ایران

نهمین نمایشگاه ‌کار دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۳۰۰

نهمین نمایشگاه ‌کار دانشگاه صنعتی شریف با هدف ایجاد زمینه ارتباط مستقیم صنعت و دانشگاه و شناسایی علایق و استعدادها، در روزهای ۲۲تا ۲۴مهر امسال برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد شریف‌خانی (دبیر نهمین نمایشگاه‌کار دانشگاه صنعتی شریف) گفت: هدف از این نمایشگاه معرفی فرصت‌های شغلی موجود برای کارجویان است.

وی افزود: معرفی شرکت‌ها، معرفی کسب و کار جدید، ارائه ایده به کارجویان و تازه فارغ التحصیلان برای یافتن شغل آینده، نحوه تعامل و ارتباط با صنعت از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.

دبیر نهمین نمایشگاه‌کار دانشگاه صنعتی شریف خاطرنشان کرد: معرفی فرصت‌های شغلی موجود در بازارکار، رویارویی مستقیم کارجو و کارفرما، امکان جذب نیرو توسط کارفرمایان، آشنایی با انتظارات و مهارت‌های مورد نیاز کارفرمایان، معرفی کارفرمایان و کارآفرینان موفق جامعه در قالب شرکت‌های کارآفرین، معرفی سازمان‌ها و ادارات مرتبط و نیمه‌مرتبط با رشته‌تحصیلی، شناسایی علایق و استعدادها (خودشناسی شغلی)، آشنا شدن کارجویان، دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان با طیف متنوع مهارت‌های شغلی، برپایی کارگاه‌های آموزشی کار و کاریابی، گسترش خدمات مشاوره‌ شغلی و استفاده از مشاوران متخصص، ایجاد نشریه‌های شغلی در بازارکار و ایجاد یک محیط جدید و انگیزشی برای تعامل بیشتر کارجو و کارفرما از دیگر اولویت های برگزاری این نمایشگاه است.

شریف خانی گفت: استخدام، آموزش و کارآموزی، مراکز دولتی، کارآفرینی و خدمات شغلی چهار محور اصلی برپایی این نمایشگاه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بازدید از نمایشگاه‌کار برای عموم در صورت ثبت‌نام در سایت نمایشگاه، رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در نمایشگاه در وب سایت این نمایشگاه به آدرس http://jobfair.sharif.ir ثبت نام کنند.

نمایشگاه‌ کار دانشگاه صنعتی شریف بصورت فصلی و یا سالیانه برگزار می‌شود و می‌توان از آن به عنوان نمایشگاه فرصت‌های شغلی یاد کرد به نحوی که فرصت‌های فراوان کاری و کارآفرینی در اکثر زمینه‌های تحصیلی برای دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز