خبرگزاری کار ایران

بر اساس سامانه ارتباط مردمی وزارت اقتصاد:

رضایتمندی مشتریان از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۱۷۱

دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی با توجه به اعلانات سامانه ارتباط مردمی وزارتخانه، بر رضایتمندی مشتریان از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در ارائه خدمات تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در راستای اجرای تصویب نامه حقوق شهروندی در نظام اداری و تسریع در پاسخگویی به مردم و یکپارچه سازی رسیدگی به شکایات، سامانه ارتباط مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی از ابتدای سال جاری در شبکه بانکی عملیاتی شده و تمامی درخواست ها و شکایات مردمی مربوط به سیستم بانکی از طریق این سامانه ارسال می شود.

با بررسی های روزانه به عمل آمده از کارتابل سامانه مذکور در سه ماه نخست سال جاری، خوشبختانه هیچ گونه شکایات و درخواستی در رابطه با عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران ثبت نشده است.

شایان ذکر است، سامانه رسیدگی به درخواست ها و شکایات به منظور دریافت و بررسی درخواست ها، شکایات، پیشنهادات و انتقادات مردمی در چارچوب اختیارات و وظایف دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی اعم از بانکها، بیمه ها، مالیاتی، گمرک، بورس و غیره در جهت بالا بردن سرعت و دقت، پیشگیری از فساد اداری، ارتقاء کاری و سیستمی، شفافیت، رضایت ارباب رجوع و در نهایت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز