خبرگزاری کار ایران

شهردار بومهن:

ترسی از انتقاد ندارم/ جلوی ریخت و پاش ها را گرفتم

کد خبر : ۶۵۴۳۷۰

شهردار بومهن با بیان اینکه رسالت اصلی خبرنگاران رساندن اخبار صحیح، سریع و سالم به مخاطب است، گفت: ترسی از نقد و انتقاد ندارم.

به گزارش ایلنا سعید علی بخشی شهردار شهر بومهن در نشست خود با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار در شهرداری بومهن برگزار شد، با تاکید بر اهمیت و نقشی که خبرنگاران در انتشار اخبار و تاثیری که می توانند در سلامت فرهنگی جامعه و میزان امیدواری مردم داشته باشند، گفت: رسالت اصلی خبرنگاران رساندن اخبار صحیح، سریع و سالم به مخاطب است.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران می توانند جلوی حجمه تبلیغات منفی دشمن را بگیرند، خاطر نشان کرد: باور کنید دشمن از ما در تبلیغات فرهنگی جلوتر است و اینجاست که نقش خبرنگاران در جامعه در مقابله با تهاجم فرهنگی اهمیت پیدا می کند.

وی افزود: همه می‌دانیم که دشمن بیشتر در تبلیغات علیه ما کار می‌کند و امکانات بیشتری هم دارد؛ ما یک زمان در جنگ با عراق بودیم و یک دشمن داشتیم اما الان با کلی از جهان می‌جنگیم.

علی بخشی تاکید کرد: همه داشته ما بچه شیعه ها اعتقادات‌مان است؛ آن را از ما بگیرند هیچ چیزی نداریم و این وظیفه شما خبرنگاران است که با قلم خود در انتقال اعتقادات‌مان به نسل های بعدی و حفظ آن در جامعه تلاش کنید.

از انتقاد نمی ترسم

شهردار بومهن با تاکید بر اینکه من بعنوان یک شهردار از انتقاد نمی ترسم، خطاب به خبرنگاران گفت: شهرداری بومهن از انتقاد صحیح در جهت سازندگی شهر استقبال می‌کند و می پذیرم تا نقاط ضعف را پیگیری و با همکاری تیم شهرداری به قوت برسانم.

 وی در ادامه افزود: اما ما همیشه باید نیمه پر لیوان را ببینیم. با مشکلاتی که شهر بومهن درگیر آن بوده تاکنون اقدامات موثری انجام شده و این نیازمند زمان است.

شهردار بومهن تاکید کرد: باید به مردم امید داد؛ همه می‌دانیم که مشکل اقتصادی وجود دارد پس باید با همکاری هم مشکلات را حل کرد نه اینکه بر آن دامن بزنیم.

علی بخشی به برگزاری مراسم های ملی و مذهبی و حضور گسترده مردم شهر بومهن اشاره کرد و گفت: مردم شریف بومهن هر جا لازم بوده و به وقتش پای نظام ایستاده اند و در همه مراسم ها حضور پرشوری داشته اند.

شهردار شهر بومهن به دغدغه های خود در حوزه شهرداری اشاره کرد و گفت: شهرداری بومهن در تلاش است با بروز رسانی اخبار سایت شهرداری و بارگزاری روزانه اخبار در انتشار اخبار صحیح و موثق اقدامات شهرداری را به دست مردم و رسانه ها برساند.

وی که درجمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان پردیس سخن می‌گفت، تاکید کرد: شهرداری بومهن از خبرنگاران درخواست دارد از صحت یک خبر مطمئن باشیم بعد آن را منتشر کنند. وسایت خبری شهرداری بومهن بهترین و دقیق‌ترین منبع خبری برای خبرنگاران است.

کسب رتبه سوم استانی در برنامه فرهنگی

علی بخشی با اشاره به خدمات شهری و برگزاری مراسم های فرهنگی شهرداری بومهن در چند ماه اخیر به ارائه گزارشی در حضور نمایندگان فرهنگی شهرستان عبدالهی رییس اداره ارشاد و توسلی پور امام جمعه شهرستان پردیس پرداخت و گفت:  شهرداری بومهن در حوزه فرهنگی توانسته با همکاری سایر ارگان ها اخیرا برنامه های موثری برای مشارکت مردم شهر و افزایش برنامه های جمعی فرهنگی جهت شادکردن مردم اجرا کند که ستاد نوروزی و مراسم استقبال از بهار بومهن توانست رتبه سوم استان را دریافت کند.

همچنین برگزاری جشنواره ها مانند جشنواره غذا با استقبال خیلی زیاد مردم روبرو شد که بدون تحمیل هزینه بر شهرداری و با کمک خیرین توانست مشارکت و شادابی مردم را به همراه داشته باشد.

شهردار بومهن با تشریح اقداماتی که توسط شهرداری و شورای شهر بومهن صورت گرفته است از افتتاح سه سوله ورزشی در هفته دولت خبر داد و گفت: پروژه  مقبره شهدا که از مهمترین و گسترده ترین طرح های فرهنگی شهرستان است با سرعت خوبی در حال اجراست؛ همچنین مراسم کلنگ زنی فرهنگسرا و فاز دوم آتش‌نشانی و هلال احمر نیز در هفته دولت انجام خواهد شد.

نظم در شهرداری بومهن حرف اول را می‌زند

شهردار بومهن با تاکید بر واژه نظم در امور شهرداری و اجرایی شدن آن در تمامی برنامه ها و اقدامات به خبرنگاران گفت: انچه که برای من در شهرداری بالاترین ارزش را دارد نظم است و اجرایی شدن  نظم مالی و  اداری از اولین اقداماتی بوده که در این چند ماه و پس از گرفتن مسئولیتم پیگیر آن بوده ام.

وی در قالب بیان درد دل یک شهردار با خبرنگاران گفت: زمانی که مسیولیت شهرداری  بومهن را تحویل گرفتیم وضعیت هزینه ها کاملا با بی نظمی روبرو بود و هزینه هایی که شده بود بالاتر از درامدها شده بود و مشکلات فراوانی داشت.

ریخت و پاش ها برچیده شد

شهردار بومهن تاکید کرد: جلوی ریخت و پاش ها را گرفتیم و  اول از دفتر خودم و از خرج های خودم و دفترم شروع کردم تا بتوانم از سایر همکارانم در شهرداری بخواهم هزینه ها را کم کنند.

وی افزود: ریخت و پاش یک مسئول با پول بیت المال معنی ندارد. ما هم گوشه ای از این مردم هستیم و با توجه به شرایط اقتصادی نباید بر جامعه تحمیل هزینه کنیم.

وی خاطر نشان شد: جلوی خرج های اضافی را گرفتیم و امروز به امنیت مالی خوبی در شهرداری رسیدیم و این را مدیون همکاری شورا و مردم هستیم.

اتوماسیون اداری بومهن جز برترین ها

به گزارش ایلنا شهردار بومهن با بیان اینکه تمام کارهای اداری مالی شهرداری با سیستم قوی اتوماسیون ثبت و ضبط می‌شود، گفت: سیستم اتوماسیون اداری ما در حال حاضر جزو بهترین‌ها در کشور است و با بکارگیری این سیستم در امور اداری مالی و املاک دیگر کسی نمی تواند نامه ای ثبت شده را حذف کند و همه اسناد ماندگار هستند.

وجود ۱۶۰  میلیارد تومان اسناد متورم در شهرداری

شهردار بومهن خاطرنشان کرد: ما بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان اسناد متورم در شهرداری در چند ماه گذشته داشتیم و متاسفانه بی نظمی مالی فراوانی وجود داشت که از نیمه اسفند اجازه ندادیم چنین اتفاقی بیفتد و امور مالی با دقت بررسی می‌شود و این می‌شود همان نظم مالی که در سیستم اداری اتفاق افتاده است.

کانال تلگرامی نداریم

شهردار بومهن خاطر نشان شد: شهرداری جهت ابلاغ و انتشار اخبار خود کانال تلگرامی ندارد و از بعد ابلاغ ممنوعیت استفاده از پیام رسان های خارجی  نه شهرداری نه خود من در تلگرام حضور نداریم و تنها منبع موثق خبری ما جهت ارسال اخبار بومهن سایت شهرداری است.

برگزاری تور خبری شهرداری بومهن

شهردار بومهن در ادامه با بیان اینکه لازم می‌دانم خبرنگاران را از نزدیک با زوایای شهری و اقدامات شهرداری بومهن در گوشه گوشه این شهر آشنا کنم، گفت: بزودی از سوی شهرداری و شورای شهر بومهن تور خبری ویژه بازدید خبرنگاران خواهیم داشت و آنها را با جزییات اخباری که در چند ماه گذشته در شهر اتفاق افتاده و ازین پس خواهد افتاد آشنا خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز