خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

حق‌طلبی، روشنگری و شفاف‌سازی اصل کار خبرنگاران باشد

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۲۹۵

استاندار زنجان با بیان اینکه خبرنگار مسوولیت خطیر اجتماعی را برعهده دارد، گفت: در شرایط امروز پرهیاهوی التهاب اجتماعی رسالت خبرنگاران خطیرتر است.

به گزارش خبرنگار از زنجان، اسدالله درویش امیری در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ابوذر به فضای همدلی حاکم بر استان زنجان اشاره کرد و گفت: بسیاری از استان‌‌‌‌ها برای هموار کردن مسیر اداره استان‌‌‌هایشان از زنجان الگوگیری کردند.

وی با بیان اینکه خبرنگار مسئولیت خطیر اجتماعی را برعهده دارد و حلقه واسطه افکارعمومی حاکمیت است، اظهار داشت: در شرایط امروز پر هیاهوی التهاب اجتماعی رسالت خبرنگاران خطیرتر است.

به گفته مقام عالی استان، خبرنگاران می‌‌‌‌توانند با چشم‌‌‌های تیزبین و ضمیر صادقانه بر ففضای مبهم و تاریک نور آگاهی بتابانند.

درویش امیری افزود: خبرنگاران تامین‌‌‌کننده منافع ملی و عمومی هستند و می‌‌‌توانند با اخبار صادقانه خود در این عرصه نقش‌‌آفرینی کنند.

وی از روز خبرنگار به عنوان روز انصاف و حقیقت یاد و تصریح کرد: خبرنگاران مسئولیت آگاهی، دانایی همراه با حقیقت را برعهده دارند و باید انصاف را رعایت کنند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه خبرنگاران از سوی مردم انقلابی ایران امین جامعه و ناظر بر قدرت جامعه و صاحبان منصب باشند، خاطرنشان کرد: مردم‌‌‌گرایی، حقیقت‌‌‌جویی، حق‌‌‌طلبی، روشنگری، شفاف‌‌‌سازی در سایه ایمان، انصاف و اخلاق‌‌‌محوری و عدالت‌‌‌نگری از ویژگی‌‌‌های خبرنگار مومن و متدین در نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز