خبرگزاری کار ایران

جواد نکونام: هواداران ستاره نساجی هستند/ 10 هزار تومان بلیت را من پرداخت می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۲۷۹

سرمربی نساجی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گارش ایلنا، جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با پارس جنوبی جم، گفت: «ابتدا روز خبرنگاران را همه خبرنگاران عزیز تبریک می‌گویم. با توجه به اینکه تغییرات زیادی در تیم داشتیم، زمان می‌برد تا به هماهنگی برسیم. تیم پارس جنوبی جم حریف فردای ما، تیمی قوی و هجومی است. آنها را به خوبی آنالیز کردیم و امیدواریم در ورزشگاه خانگی خود برنده شویم. از هواداران می خواهیم که به ورزشگاه شهید وطنی بیایند و فردا سکوها را پر کنند.»

سرمربی نساجی در پاسخ به این سوال که آیا صادق بارانی را با جابر انصاری معاوضه می کنند،جواب داد: «نه صادقی جایی نمی رود. او کنار ما می ماند.»

نکونام با تمجید از رفتار جان توشاک سرمربی تراکتورسازی بعد از بازی قبلی تیم گفت: «او با صحبت‌هایی که کرد نشان داد یک مربی حرفه‌ای است. از توشاک ممنون هستم که واقعیت را در کنفرانس مطبوعاتی گفت(توشاک گفته بود اگر بازی ادامه پیدا می کرد به نساجی می باختند و تیم خوش شانسی بودند)»

خبرنگاران درباره گران شدن بلیت‌ها سوال کردند و از این گفتند که برای هواداران سخت است 10 هزارتومان بابت بلیت پرداخت کنند.

نکونام پاسخ داد: «این مسئله دست من نیست. من سرمربی نساجی هستم و این مسایل به بنده مربوط نمی شود.» سرمربی نساجی سپس به شوخی به خبرنگاران گفت: «اگر کسی فکر می کند پرداخت 10 هزارتومان سخت است، فاکتور بیاورد من پرداخت می‌کنم.» این جمله نکونام باعث خنده حضار شد.

او ادامه داد: «هواداران نساجی ستاره تیم من هستند و امیدوارم دوباره فردا کنار ما باشند.» نکونام بعد از کنفرانس هم در واکنش به مسئله گران شدن بلیت‌ها گفت: «من هم درک می‌کنم. به هر حال همه با شرایط سختی روبرو هستند. اگر به من بود، دوست داشتم بازی‌‎ها رایگان باشد چون این هواداران بی‌نظیر هستند و به تیم انرژی زیادی می‌دهند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز