خبرگزاری کار ایران

تیم امید به زور از ما بازیکن گرفت

نکونام: بهترین تماشاگران ایران را داریم / از هاشمی نسب خواستم بازیکنان را بیدار کند!

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۰۰۵

سرمربی نساجی مازندران از نحوه بازیکن گرفتن تیم ملی امید ناراضی است اما از نحوه عملکرد شاگردانش مقابل ذوب آهن راضی است.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار برابر ذوب آهن اصفهان گفت: همه ایران می‌دانند تماشاگران نساجی زبان زد خاص و عام هستند. واقعا به نظرم بهترین تماشاگران لیگ را بدون هیچ شرطی داریم. از این موضوع خوشحالم و انشالله قدردان محبت آن‌ها باشیم. 

او در پاسخ به این سوال که برای مهار سیدمحمد حسینی و میلاد فخرالدینی آن‌ها برنامه خاصی داشتند، گفت: ما روی کل تیم ذوب‌آهن برنامه داشتیم اما شاید یک روز بازیکن اشتباه کند اما در کل ما تیم ذوب‌آهن را آنالیز کردیم. شما نگاه کنید غیر از این بود که آن‌ها فقط در ۱۵ دقیقه نیمه اول بازی را در دست داشتند؟ قطعاً همینطور بود ما کل تیم را آنالیز کردیم و با نفر کاری نداشتیم. 

سرمربی نساجی درباره نحوه عملکرد داور در این دیدار بیان داشت: به نظرم سید علی یکی از داوران خوب ما است و فوق‌العاده قضاوت خوبی داشت. به غیر از یک صحنه او اشتباه دیگری نداشت. از نظر من داوری امروز خیلی خوب قضاوت کرد و داوری امروز خوب بود. 

او ادامه داد: از شما یک خواهشی دارم این تیم ۲۴ سال طول کشیده تا به لیگ برتر بیاید ضمن اینکه ما در لیگ یک نیستیم، ما امروز با ۲ بازیکن لیگ برتری بازی کردیم که یکی از آن‌ها نوید عاشوری بود که او هم مصدومیت داشت و اصلاً نباید بازی می‌کرد و سلامت او به خطر افتاد. تیم امید هم که لطف کرده به زور قبل از بازی بازیکن ما را گرفته است. من خواهش می‌کنم به این موضوع دقت کنید، ما امروز ۱۰ نفره ذوب‌آهن را تحت فشار قرار دادیم. تیم نساجی سال گذشته با آلومینیوم اراک بازی می‌کرد، اما حالا با تیمی که ۷ بازیکن ملی‌پوش می‌تواند داشته باشد بازی می‌کنیم. ما مقابل ذوب‌آهنی که نایب قهرمان شده بازی کردیم. بنده به نمازی و تیم آن‌ها تبریک می‌گویم اما ما این تیم را امروز تحت فشار قرار دادیم. 

نکونام در پاسخ به این سوال که تیم شما در 15 دقیقه اول خیلی به تیم ذوب آهن فشار وارد کرد اما بعد از اینه ناظر بازی برای دقایقی بازی را قطع کرد، این فشارها از روی ذوب آهن کم شد و دلیل این کار چه بود، گفت: با توجه به اتفاقی که رخ داد، من به مهدی هاشمی‌نسب گفتم که برود و بازیکنان را از خواب بیدار کند و آن‌ها از جو اتفاقات خارج شوند، به هر حال ما نیمه اول می‌توانستیم ۲ گل بزنیم، اما نتوانستیم و متأسفانه به ضرر تیم ما شد. برنامه ما این بود که حداقل توپ‌گیری کنیم. برنامه ما این بود که به آن‌ها فضا بدهیم تا بازی کنند و از اشتباهات آن‌ها استفاده کنیم، این اتفاق هم رخ داد اما متأسفانه نتوانستیم از اشتباهات آن‌ها استفاده کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز