خبرگزاری کار ایران

سپیدرود در حال حاضر خطرناکتر از یک تیم معمولی است

نصیرزاده: منتظر رای کمیته تعیین وضعیت در مورد داریوش شجاعیان و ملکی هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۶۰۴

مدیرعامل گسترش فولاد در مورد شرایط این باشگاه و دیدار هفته سوم با سپیدرود صحبت کرد.

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین وضعیت تغییر نام گسترش فولاد اظهار داشت: مراحل تغییر نام در کمیسیون ماده 5 انجام شده و به تصویب رسید و پروانه فعالیت باشگاه با نام جدید ماشین‌سازی شهریار تبریز صادر شده است. مراحل تغییر نام در سازمان لیگ هم انجام شده و به احتمال زیاد تا امروز اعمال می‌شود.

وی افزود: موضوع تغییر نام باشگاه مربوط به کمیسیون ماده 5 است و در هیات فوتبال استان‌ها مورد تایید قرار می‌گیرد و در وظایف سازمان لیگ نیست. نمی‌دانم چرا سازمان لیگ در مورد این موضوع مقاومت نشان می‌دهد و باعث می‌شود کارها دیرتر انجام شوم.

مدیرعامل گسترش‌فولاد در مورد وضعیت باشگاه با نام جدید و ادامه داشتن مشکل مالکیت آن گفت: در حال حاضر هیات مدیره باشگاه به طور کامل تغییر کرده و هیچ عضوی که نسبتی با زنوزی داشته باشد حضور ندارد. بحث مالکیت هم هیچ منع قانونی ندارد و اینکه منبغ تغذیه دو باشگاه یکی باشد چیزیست که در استقلال - پرسپولیس و تراکتورسازی فصل گذشته هم شاهد بودیم که از یک اسپانسر بهره می‌بردند و مشکل قانونی ندارد.

نصیرزاده در مورد دیدار این هفته مقابل سپیدرود و اوضاع آشفته این تیم گفت: من قبول ندارم که با توجه به اوضاع سپیدرود کار راحتی مقابل آنها داریم و اوضاع آنها نه تنها آشفته نیست که حتی به نظرم با توجه به شرایطی که دارند خطرناکتر از یک تیم عادی هستند و ممکن است نتیجه‌ای بگیرند که کسی انتظارش را ندارد و برای همین باید حواسمان جمع باشد.

وی در مورد وضعیت کوروش ملکی، گلر سپیدرود هم خاطرنشان کرد: ما هم به خود ملکی و هم به باشگاه سپیدورد گفتیم که مشکل قرارداد این بازیکن را برطرف کنند ولی پاسخ ما را ندادند. فسخ قرارداد ملکی با ما غیرقانونی بوده و به کمیته تعیین وضعیت شکایت کردیم و وضعیت این بازیکن و همینطور داریوش شجاعیان بررسی می‌شود و به زودی نتیجه آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز