خبرگزاری کار ایران

گسترش فولاد همیشه حرفه‌ای بوده است

نصیرزاده: دوست داشتیم قنبری بماند ولی خودش اصرار به جدایی داشت/ از تیم‌های فعال نقل و انتقالات خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۲۶۱

مدیرعامل گسترش‌فولاد از شرایط این باشگاه و قطع همکاری با بازیکن این تیم می‌گوید.

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص قطع همکاری با مهرداد قنبری اظهار داشت: قنبری از بازیکنان خوب ما بود و دوست داشتیم به همکاری با او ادامه دهیم ولی با اصرار خودش قطع همکاری دوجانبه صورت گرفت و تمایلی نداشت دیگر در جمع ما بماند. احتمالاً پیشنهاد دیگری به او رسیده بود که اصرار به قطع همکاری داشت.

وی در مورد آخرین وضعیت فخرالدینی و تیموریان گفت: این دو بازیکن با ما قرارداد دارند و بازیکن ما محسوب می‌شوند. صحتبی در مورد قطع همکاری با آنها مطرح نبود و منتظر هستیم تا مصدومیت‌شان بهبود پیدا کند و مجددا از آنها استفاده کنیم.

مدیرعامل گسترش فولاد در مورد فعالیت‌های این باشگاه در نقل و انتقالات عنوان کرد: ما منتظر پایان نیم فصل هستیم و هنوز نه فهرستی از سوی آقای کریمی به دست ما رسیده و  با بازیکنی مذاکره نداشتیم و اگر خبری در این مورد منتشر شده صحت ندارد ولی به احتمال زیاد تغییرات زیادی در نیم فصل داریم و از تیم‌های فعال در نقل و انتقالات زمستانی خواهیم بود.

نصیرزاده در پایان با اشاره به دریافت مجوز حرفه‌ای توسط گسترش فولاد گفت: ما مجوز حرفه‌ای نگرفتیم و از قبل این مجوز را داشتیم و فقط تمدید شده است. گسترش فولاد همیشه جزو باشگاه‌های حرفه‌ای و با امکانات بوده است و از ورزشگاه اختصاصی گرفته تا صورت مالی روشن و... همیشه در این باشگاه وجود داشته است. امیدوارم با کسب سهمیه آسیایی بتوانیم از این مجوز استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز