خبرگزاری کار ایران

نماینده اسفراین در گفت‌وگو با ایلنا:

ربیعی برخاسته از جامعه کارگری است/استیضاح وزیر کار رای نمی‌آورد

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۴۸۳

نماینده مردم اسفراین گفت: ربیعی برخاسته از جامعه کارگری است پس نمی‌تواند تضادی با جامعه خودش داشته باشد.

رضا نوروززاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص اقدام اخیر مجلس در زمینه سوال از  رئیس‌جمهور و استیضاح برخی از وزرا گفت: در شرایط فعلی من موافق هیچ استیضاح و سوالی نیستم و معتقدم باید همه ارکان کشور کمک کنند تا دولت از شرایط بحران فعلی خارج شود.

نماینده مردم اسفراین در مجلس‌های سوم تا هفتم ادامه داد: شستا یک مجموعه اقتصادی است که مدیران آن از سوی مجمع تامین اجتماعی معین می‌شوند و به صورت مستقیم زیر نظر وزیر راه قرار ندارند. در آن زمان که من در مدیریت این هلدینگ اقتصادی حضور داشتم روابط تامین اجتماعی، شستا و وزیر مناسب بود و مجموعه مدیران سعی بر این داشتند که دین خود را به کارگران ادا کنند.

عضو حزب اعتماد ملی در خصوص عملکرد ربیعی در شش سال اخیر گفت: ربیعی برخاسته از جامعه کارگری است پس نمی‌تواند تضادی با جامعه خودش داشته باشد. لذا اگر بخواهیم منصفانه نگاه کنیم عملکرد ربیعی در سال‌هایی که مسئول بوده در جهت منافع کارگران بوده و سعی داشته جلوی تضییع حقوق اموال این قشر زحمتکش را بگیرد.

وی در پایان افزود: من فکر می‌کنم با این پیشینه و شناخت نمایندگان از خاستگاه کارگری ربیعی استیضاح ایشان رای نیاورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز