خبرگزاری کار ایران

لمپارد: دوست داشتم برای گوآردیولا در منچسترسیتی بازی کنم!

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۴۴۴

فرانک لمپارد پس از دوران فوتبالش، کارشناس تلویزیونی شد و حالا روی نیمکت می‌نشیند. به این ترتیب او به رویایی که در این سال‌ها داشته رسیده است.

به گزارش ایلنا، لمپارد گفته دوست داشت برای پپ گواردیولا در منچسترسیتی بازی کند اما این اتفاق نیفتاد. او می‌گوید که بسیار طرفدار پپ است و از ایده‌های او در کار خودش بهره می‌گیرد.

او که حالا مربی شهرآورد است، اسطوره چلسی است اما یک فصل را هم در منچسترسیتی گذرانده است. لمپارد 40ساله می‌گوید: «به نظرم سیتی باشگاهی است که معیار سنجش دیگران است و همه خود را با آن مقایسه می‌کنند. فکر نمی‌کنم افراد دیگر با من مخالف باشند. حالا ریاض محرز به این تیم آمده و قدرت تهاجمی تیم را بیشتر کرده است. پس بی‌تردید فکر می‌کنم که آنها سنگ محک دیگران هستند. فکر می‌کنم که همه در لیگ در تعقیب آنها خواهند بود. سیتی بی‌تردید فصل گذشته من را تحت تاثیر قرار داد چون تماشای بازی این تیم با توپ لذت‌بخش بود. آنها بدون توپ هم فوق‌العاده پرتلاش بازی می‌کردند و قدرتمند بودند.

تماشای تاثیر پپ گواردیولا بر سیتی عالی بود. من سیتی را خوب می‌شناسم و می‌دانم که آنها کاملا روی برنامه پپ تمرکز کرده‌اند و برنامه‌ای مشخص برای آینده دارند. آنها تیمی بسیار بسیار قوی دارند و محرز هم به کیفیت آنها می‌افزاید. به نظرم آنها در شرایط خوبی هستند. من از ایده‌های گواردیولا برای مربیگری استفاده می‌کنم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز