خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتا خبر داد:

دستبرد پسر ناخلف به حساب بانکی مادر در کرمانشاه/ برداشت 54 میلیون ریالی متهم

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۲۶۰

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که اقدام به برداشت غیرمجاز به صورت اینترنتی از حساب بانکی مادر خود کرده بود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی کریمی اظهار داشت: اخیرا یکی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد که مبلغ ۵۴ میلیون ریال به صورت اینترنتی از حساب بانکی وی برداشت شده است.

وی افزود: پس از طرح این شکایت، موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت که در نهایت با بررسی‌های فنی، متهم شناسایی و با دستور مقام قضایی به پلیس فتا دستگیر شد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازجویی ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد که متهم دستگیر شده فرزند شاکی است که در بازجویی‌های فنی و با مشاهده مدارک غیرقابل انکار، به جرم خود اعتراف کرد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه به کارت عابر بانک مادرش دسترسی داشته از اعتماد وی سوء‌استفاده کرده و به صورت مخفیانه برای حساب بانکی وی رمز دوم فعال و سپس اقدام به خرید اینترنتی کرده است.

کریمی تصریح کرد: به شهروندان توصیه می شود نکات امنیتی در خصوص استفاده از کارت‌های بانکی را رعایت کرده و به هیچ‌وجه اطلاعات کارت‌های بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند، ضمن اینکه جهت اطلاع از تراکنش‌های بانکی خود، سامانه پیامکی را فعال کرده تا بتوانند در اسرع وقت اقدام مناسب را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز