خبرگزاری کار ایران

به میزبانی هیات ورزشهای همگانی استان تهران برگزار شد

نشست و هم اندیشی مسئولین ورزش همگانی استان تهران با حضور گل محمدی

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۱۴۵

هیات ورزشهای همگانی استان تهران در راستای ارتقای ورزش همگانی نشست و هم اندیشی را با حضور گل محمدی، مسئولین هیات همگانی استان تهران، روسای ادارات ورزش و جوانان، هیات‌های همگانی حوزه شهرستانهای استان و مسئولین کمیته های استان در سالن اشراق برگزار کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری هیات ورزش‌های همگانی استان تهران، در ابتدای این نشست انتخابات نمایندگان روسای هیات های ورزش همگانی حوزه شهرستان‌های استان تهران با حضور زرگر رییس توسعه ورزش قهرمانی  به منظور رای گیری در مجمع انتخاباتی هیات همگانی این استان برگزار و 5 نماینده حوزه شهرسانهای همگانی استان در مجمع انتخاباتی شهریورماه با اکثریت آرا انتخاب شدند.

در ادامه این نشست که با حضور رضا گل محمدی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران،ولی الله شجاع پوریان رییس، محمد صادق حسنی نایب رییس، نرگس معدنی پور نایب ریییس بانوان ،شیما سادات مصطفوی پور دبیر هیات ورزشهای همگانی استان تهران و جمعی از روسای ادارات ورزش و جوانان حوزه شهرستانهای استان تهران همراه با روسای همگانی این ادارات و مسئولین کمیته های ورزشی هیات ورزشهای همگانی استان تهران برگزار شد گل محمدی با تاکید بر ارتقای ورزش همگانی در جامعه گفت: با تعامل خوبی که با شهرداریبرقرار شده ورزش همگانی در بوستانها و سطح استان تهران پیشرفت چشمگیری داشته است و ما باید بدانیم که ورزش همگانی تنها یک ورزش نیست باید شرایطی فراهم نماییم که درکنار ورزش تفریح و لحظات شاد و مفرحی برای خانواده ها باشد.

نشست و هم اندیشی مسئولین ورزش همگانی استان تهران با حضور گل محمدی

شجاع پوریان نیز در سخنرانی به اهمیت فعالیت قدرتمند ادارات وهیاتهای ورزش همگانی حوزه شهرستانهای استان تهران در پیشبرد اهداف سند تحول فدراسیون ورزشهای همگانی و گسترش ورزش همگانی در استان تهران اشاره کرد و افزود: امروز با حضور و پشتیبانی شما مسئولین ورزش همگانی استان تهران توانستیم قدم های تاثیرگذاری در ارتقا و نهادینه کردن ورزش همگانی در سطح استان تهران برداشته و شاهد آن هستیم که سهم ورزش همگانی در سبد خانواده های تهرانی بیشتر از گذشته شده است.

در این نشست دبیر هیات همگانی استان تهران گزارشی را از فعالیتهای هیات استان در سال 96 ارائه کرد. همچنین مهدی قهاری رییس کمیته بازی‌های فکری استان و شاهرخ حاجی رییس هیات همگانی دماوند به عنوان نمایندگان کمیته ها و حوزه شهرستانها به پشت تریبون رفته و نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

در انتهای مراسم نیز از هادی رضایی مسئول کمیته هنرهای فردی و نمایشی به عنواون کمیته برتر و همچنین مصطفی رهگذر رییس هیات همگانی شهریار به عنوان حوزه شهرستان برترفصل بهار استان تهران و مهدی قهاری رییس کمیته بازی های فکری برای چاپ نخستین مقاله علمی بازی های فکری در دنیا تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز