خبرگزاری کار ایران

از بین بردن خستگی وسیاهی دورچشم با گلاب

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۸۲۰

گلاب خواص بسیار زیادی دارد که برای خستگی و سیاهی دور چشم نیز از آن استفاده می شود.

به گزارش ایلنا، گل محمدی گلی زیبا در طبیعت است. مزایای زیادی دارد که می‌تواند برای هر شخصی مفید باشد. گلاب از فرآورده‌های اصلی گل محمدی که تاثیر فوق العاده‌ای در سلامت پوست و کاهش اظطراب دارد و علاوه بر آن خواص درمانی فوق العاده‌ای برای چشم دارد.

در زندگی روزمره بیشتر افراد ساعت‌ها در برابر صفحه کامپیوتر می گذرانند که برای چشم‌ها ضرر داشته و آلودگی محیط زیست هم باعث آسیب رسیدن به چشم می شود. خواص درمانی گلاب برای مراقبت از چشم مناسب است. بنابراین در اینجا این مطلب را درباره مزایای این گل برای چشم آورده‌ایم.
 
خواص ضد باکتری و ضد عفونی کننده گلاب
 خواص ضد باکتریایی و ضد عفونی کننده موجود در این ماده به روش‌های مختلفی برای چشم مفیداست. از چشمهایمان در برابر گرد و غبار، آلودگی‌ها، قرمزی، التهاب چشم و مواد مضر لوازم آرایشی و زیبایی مراقبت می کند. دو تا توپ پنبه را برداشته و به اندازه کافی در گلاب خیس کنید. بعد روی چشمهایتان قرار دهید و برای نتیجه بهتر ۱۰ تا ۱۵ دقیقه این حالت را حفظ کنید.
 
شست و شوی چشم‌ها برای کاهش فشار و خستگی
 
گلاب برای شستشوی چشم عالی است. گلاب مخصوصا فشار و خستگی ناشی از نشستن طولانی مدت پشت کامپیوتر و تلویزیون را کاهش می دهد. چند قطره گلاب رو به مقداری آب اضافه کنید و با پد پنبه چشم هایتان رو بشویید.
 
گلاب یه قطره چشم عالیه
 گلاب را می توانید به عنوان یه قطره چشم مفید استفاده کنید. برای استفاده از آن ۲ تا ۳ قطره گلاب را در هر چشم بریزید و در یک حالت راحت دراز بکشید. حداقل ۱۰ دقیقه بدون بازکردن چشم راحت باشید. این کار به آرامش و شستشو آلودگی اضافی چشم کمک می کند.
 
از بین بردن سیاهی دور چشم
این ماده اغلب به عنوان یک درمان عالی برای سیاهی زیر چشم در نظر گرفته می‌شود. مخلوط شیر سرد و گلاب را بر روی توپ پنبه اسپری کنین. حداقل روزانه ۱۰ دقیقه آن را بر روی چشمهایتان قرار بدهید. در عرض ۳ تا ۴ هفته تغییرات قابل ملاحظه‌ای رو خواهید دید.

منبع: رکنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز