خبرگزاری کار ایران

تبلیغات شهری تبریز با حذف داربست‌ها و زیباسازی بیلبوردهای شهری ساماندهی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۲۲۵

طی ماه‌های آتی طرح یکسان سازی و زیباسازی بیلبوردهای شهری توسط سازمان زیباسازی انجام خواهد پذیرفت و با استفاده از رنگ‌های شاد در این بیلیوردهای تبلیغاتی شاهد زیبایی معابر شهری خواهیم بود.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز از سامان دهی تبلیغات شهری تبریز طی ماه‌های آتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبر امجدی با بیان اینکه این اقدام توسط سازمان زیباسازی شهرداری تبریز با حذف داربست‌ها و زیباسازی بیلبوردهای شهری به زودی انجام می‌پذیرد، گفت: اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری تبریز در این راستا را زیباسازی بیلبوردهای شهری، حذف داربست‌ها، حذف تابلوهای تبلیغاتی از مناطق پرتراکم، صدور مجوز نصب تابلو تبلیغاتی در مناطق کم برخوردار، توسعه تبلیغات دیجیتالی و افزایش تلویزیونهای شهری، امکان سنجی تبلیغات شهری صورت خواهد گرفت.

وی در مورد زیباسازی بیلبوردهای شهری تبریز اظهار داشت: طی ماه‌های آتی طرح یکسان سازی و زیباسازی بیلبوردهای شهری توسط سازمان زیباسازی انجام خواهد پذیرفت و با استفاده از رنگ‌های شاد در این بیلیوردهای تبلیغاتی شاهد زیبایی معابر شهری خواهیم بود.
امجدی با اشاره به فراخوان زیباسازی بیلبوردهای سطح شهر در سایت سازمان زیباسازی شهرداری طی هفته اخیر افزود: قصد داریم بهترین طرح‌ها را برای زیباسازی بیلبورد‌ها انتخاب کنیم.

وی در مورد ضرورت حذف داربست‌ها از سطح شهر خاطرنشان کرد: حذف داربست‌ها از تبلیغات شهری تبریز با طرحی تحت نام «خداحافظی داربست‌ها» طی روزهای آتی در سطح شهر اجرایی خواهد شد و کلیه داربست‌ها جای خود را به سازه‌های ثابت خواهند داد.

امجدی افزود: در این راستا سازمان زیباسازی با ارسال نامه به مناطق ده گانه شهرداری خواستار نصب حداقل ۵ سازه ثابت برای هر شهرداری منطقه در سطح شهر شده که تعداد این سازه‌های ثابت طی ماههای آتی افزایش خواهد یافت و تبلیغات مجموعه شهرداری تبریز در سازه‌های ثابت انجام و از تبلیغات روی داربست جلوگیری خواهد شد.

امجدی دیگر اقدام در دست اجرای سازمان را حذف تابلوهای مناطق پرتراکم و انتقال آن‌ها به مناطق کم برخوردار شهر نظیر جاده سنتو و جاده آذرشهر اعلام کرد و گفت: این اقدام با هدف توزیع متناسب تابلو‌ها در کلیه معابر شهری صورت می‌گیرد.

وی یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اقدامات در دست اجرای سازمان در حوزه تبلیغات شهری را توسعه تبلیغات دیجیتالی و تجهیز تلویزیونهای شهری در معابر پرتردد شهر خواند و گفت: در حال حاضر سهم سازمان زیباسازی از تلویزیونهای شهری تبریز تنها سه مورد بوده که طی تفاهمات صورت پذیرفته قرار است به زودی ۵ دستگاه تلویزیون شهری به تبلیغات دیجیتالی شهر افزوده شود.

وی از تلویزیون­‌های شهری به عنوان یکی از پردرآمد‌ترین طرح‌ها برای سرمایه گذاری نام برد و گفت: تلویزیون‌های شهری علاوه بر جذابیت فراوان برای عابرین، موجب شادابی و سرزندگی محیط شهری نیز می‌‌شوند.

امجدی با اشاره به اجرای طرح امکان سنجی تبلیغاتی شهری در تبریز گفت: این طرح در حال انتخاب مشاور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز