خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

عده‌ای در نقد وزیر کار از استدلال‌های زرد و بی‌مایه فراتر نرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۰۸۴

رئیس کانون شوراهای اسلامی کار خراسان رضوی گفت: همه مشکلاتی که در کشور داریم از سیاست‌گذاری‌های غلط در حوزه اقتصادی نشات می‌گیرد. معولم نیست این موضوع چه ربطی به عملکرد یک وزارتخانه دیگر دارد؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحمت‌الله پورموسی درباره طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس شورای اسلامی گفت: تقلا کردن نمایندگان برای جمع آوری امضا و در مرحله بعد کلید زدن استیضاح آقای ربیعی این پرسش را ایجاد می‌کند که چه اتفاقی در این چند ماه که از استیضاح پیشین می‌گذرد، رخ داده است؟

وی افزود: از نظر فعالان کارگری و جامعه بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، ربیعی هیچ عملی که شایستگی وی را زیر سوال برده باشد، انجام نداده است. پس چرا همچنان بر طبل استیضاح وی می‌کوبند و او را با مسئولیت‌هایش بیگانه می‌پندارند؟

رئیس کانون شوراهای اسلامی کار خراسان رضوی با بیان اینکه تندروی در نقد وزیر کار مخالفان وی را عجول جلوه می‌دهد، گفت: آقای ربیعی در ۵ سال گذشته به گونه‌ای سیاست‌های خود را ریل‌گذاری کرد که در پایان عمر دولت‌ از خود بر روی کاغذ و نه در شعار، اثری برجای گذاشته باشد.

این فعال صنفی کارگری افزود: عده‌ای در انتقاد به ربیعی تندروی می‌کنند و دست به وارونه‌نمایی و سیاه‌نمایی می‌زنند. عده‌ای هم از نقد و استدلال‌های زرد و بی‌مایه فراتر نرفته‌اند و صرفا آسمان ریسمان می‌بافند چراکه فکر می‌کنند اگر روزی سکوت کنند و در صحن مجلس جنجال راه نیندازند، مردم فکر می‌کنند که آنها در مجلس حضور ندارد.

عضو هیات مدیره کانون عالی شورهای اسلامی کار با بیان اینکه فضای روابط کار از یکسو و رفاه و تامین اجتماعی از سوی دیگر در التهاب است و استیضاح درمان آن نیست، گفت: همه مشکلاتی که در کشور داریم از سیاست‌گذاری‌های غلط در حوزه اقتصاد نشات می‌گیرد. این چه ربطی به عملکرد یک وزارتخانه یا یک دستگاه دولتی دارد؟

این فعال صنفی کارگری افزود: مشکلی که وجود دارد این است که می‌خواهیم یک نفر را گوشت دم توپ کنیم تا نشان دهیم که ما در جای حق نشسته‌ایم و «دیگران»، نه. به هر صورت استیضاح در مقطع فعلی به صلاح منافع عمومی کشور نیست و نباید اجازه داد که وفاق ملی و همبستگی اجتماعی برهم بریزد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز