خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد نخبگان مازندران اعلام کرد:

فعالیت 200 مرکز آموزش عالی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۰۲۰

رئیس بنیاد نخبگان مازندران از فعالیت 200 مرکز آموزش عالی در مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،محسن جهانشاهی شامگاه یکشنبه در نشست علمی تخصصی با موضوع  "چالش های امروز اقتصاد ایران " به ویژگی های جمعیتی استان مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: 15 درصد جمعیت در مرکز استان و مابقی از گلوگاه تا رامسر پراکنده هستند.

وی با بیان اینکه مازندران استانی متفاوت در حوزه علمی است به وجود 200 مرکز آموزش عالی در استان اشاره و تصریح کرد : بدین شکل که در هر دو کیلومتر یک دانشگاه وجود دارد.

رئیس بنیاد نخبگان مازندران شمار نخبگان شناسایی شده در حوزه دانشجویی و اساتید را 2 هزار و 500 نفر اعلام کرد.

وی با اعلام اینکه امسال  48 هزار نفر در قالب طرح شهاب در استان از گلوگاه تا رامسر تحت پوشش  این طرح قرار گرفته اند گفت: در طرح شهاب، استعدادهای برتر شناسایی می شود.

وی با اعلام اینکه در سال 92، حدود 36 شرکت دانش بنیان وجود داشت، گفت: در حال حاضر بیش از 3 هزار شرکت دانش بنیان در کشور فعالیت می کنند.

جهانشاهی با بیان اینکه فروش شرکت دانش بنیان در سال 96 را 60 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: صادرات این حوزه در کشور در همین بازه زمانی 450 میلیون دلار بوده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز