خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان:

کردستان با کمپین «نذر آب» به یاری مردم سیستان و بلوچستان رفت

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۹۹۱

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: باتوجه به وقوع خشکسالی شدید در استان‌های جنوبی و شرقی کشور، جمعیت هلال احمر با راه‌اندازی کمپین « نذر آب» در کردستان به کمک مردم سیستان و بلوچستان رفت.

حسن خدابنده لو در گفت وگو با ایلنا، با اشاره وقوع خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به وظیفه ذاتی جمعیت هلال احمر در خصوص کمک به همنوعان و در راستای اصل انسانیت و نوعدوستی این جمعیت، کاروان سلامت هلال احمر کردستان در شهرستان نیکشهر سیستان و بلوچستان اعزام شد.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اظهار داشت: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کمپین «نذر آب» را برای کمک به مردم استان سیستان و بلوچستان راه‌اندازی کرده و مردم کردستان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به شعب هلال احمر استان ارائه کنند تا در راستای رفع نیاز مردم سیستان و بلوچستان هزینه شود.
 
وی بیان کرد: مردم خیر و نوع دوست استان کردستان با ارسال عدد ۴ به  شماره ۲۰۹۹۹۹۹ می توانند روزانه هزینه یک بطری آب معدنی را نذر آسیب دیدگان از خشکسالی استان سیستان و بلوچستان بکنند.
 
خدابنده لو اضافه کرد: با توجه به کمبود امکانات بهداشتی و درمانی در استان سیستان و بلوچستان کاروان سلامت کردستان متشکل از ۱۰ پزشک متخصص قلب و عروق، داخلی، دندان پزشکی و چندین پزشک عمومی، پرستار، ماما، کارشناس بهداشت محیط، روان کاو و... به استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند.
 
 خدابنده لو افزود: کاروان سلامت هلال احمر استان کردستان روز پنجشنبه به مقصد شهرستان نیکشهر در استان سیستان و بلوچستان حرکت کرده و خدمات بهداشتی و درمانی استان را به مردم محروم این منطقه ارائه کرد.
 
شهرستان نیک شهر در جنوبی ترین نقطه استان سیستان و بلوچستان واقع بوده و فاصله ای در حدود ۲۰۰۰ کیلومتر با سنندج دارد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز