خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

مفاد استیضاح با حوزه کاری وزرات کار بی‌ارتباط است

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۶۵۷

دبیرکل کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی دفاتر پیشخوان دولت گفت: ربیعی قربانی بی‌پاسخی مسئولان به مردم شده‌ است. مفاد استیضاح به حوزه کاری وزرات کار بی‌ارتباط است.

علی فلاح حقیقی (دبیرکل کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی دفاتر پیشخوان دولت) در نقد استیضاح وزیر کار در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: با توجه وضع کشور چه در حوزه داخلی و چه حوزه خارجی، تعامل ربیعی با تشکلات کارگری بالا بوده‌است.

فلاح با بیان اینکه ربیعی در تمام این 4سال در پی ایجاد تعامل بین معاونت روابط کار، معاونت تعاون و اشتغال بود تا میان آنها هم‌افزایی ایجاد کند، گفت: مواردی که برای استیضاح ربیعی گفته شده است، در حوزه کار ربیعی نیست و با وزارت کار سنخیت ندارد. بحث نرخ ارز و تحریم‌هایی که اتفاق می‌افتد تاثیر مستقیم بر کسب و کار دارد. به همین مسئول ادامه‌ی بحث بیکاری روابط کار نیست بلکه متولی آن ابنک مرکزی و وزارت معدن و تجارت است.

وی به عنوان یک فعال صنفی گفت: در میان وزرایی که من در مدت کاری‌ام آنها را دیده‌ام و کار با آنها را تجربه کرده‌ام، ربیعی بیشترین همکاری را با صنوف داشته است. مواردی که برای استیضاح درنظر گرفته‌اند؛ غیرمرتبط است. نمی‌شود اگر مسئولان قدرت پاسخ‌دهی به مردم را ندارند، یک نفر که دم دست‌تر است، قربانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز