خبرگزاری کار ایران

پاسخ مارسیال به انتقادات مورینیو در اکانت توئیتر

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۴۶۰

آنتونی مارسیال مهاجم فرانسوی منچستریونایتد به اظهارات اخیر سرمربی پرتغالی‌اش ژوزه مورینیو که از عدم حضور او در اردوی پیش فصل شیاطین سرخ در آمریکا به دلیل تولد فرزندش ابراز نارضایتی کرده بود پاسخ داد و این کار را با گذاشتن یک پست در صفحه شخصی‌اش در سایت توییتر انجام داد.

به گزارش ایلنا، مورینیو اخیراً با ابراز نارضایتی از عدم حضور تعدادی از مهره‌های اصلی‌اش در اردوی آمریکا، درباره مارسیال گفته بود: «آنتونی صاحب فرزند شده است و بعد از تولد این نوزاد که زیباست و خدا را شکر سالم، او باید اینجا حضور می‌داشت اما نیست.»

مورینیو بعداً هم به شایعه احتمال فروش مارسیال دامن زد وقتی که بعد از برد 2 بر یک تیمش مقابل رئال مادرید به خبرنگاران گفت مطمئن نیست که مارسیال به منچستریونایتد برگردد.

بعد از این اتفاقات مارسیال در توییترش درباره علت تأخیر در بازگشتش به اردوی تمرینات منچستریونایتد توضیح داد و فاش کرد که همسرش بعد از به دنیا آوردن فرزند دچار مشکلاتی شده است.

مارسیال در این باره در توییتر نوشت: «از شما بابت پیام‌های‌تان متشکرم. قوی سفید من سالم است. برای مادرش اما اوضاع سخت‌تر بود ولی خدا را شکر حال او هم الان بهتر است. متأسفم اما برای من همیشه خانواده از هر چیز مهم‌تر است. فردا به منچستر برمی‌گردم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز