خبرگزاری کار ایران

طرح تشکیل وزارت امور شهدا و ایثارگران در کمیسیون اجتماعی بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۳۷۲

برای روز سه‌شنبه از ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برای حضور در کمیسیون اجتماعی جهت ارائه گزارش عملکرد به اعضای کمیسیون دعوت شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، فردا یکشنبه طرح ساماندهی بازرسان قرارداد معین مشاغل در حوزه نظارت بر بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون اجتماعی بررسی می‌شود. همچنین بررسی طرح تشکیل وزارت امور شهدا و ایثارگران و اصلاح قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران در دستور کار فردا در کمیسیون اجتماعی قرار دارد.

جلسه روز دوشنبه کمیسیون اجتماعی به ادامه بررسی مسائل و مشکلات کامیون‌داران کشور با حضور مسؤولان تأمین اجتماعی، ناجا و وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت  و نشست مشترک با مسولان سازمان تامین اجتماعی در مورد مطالبات بازنشستگان اختصاص دارد. 

طرح تعیین تکلیف کارشناسان بیمه کشاورزی (اعاده شده از شورای نگهبان)، برگزاری انتخابات اعضای ناظر در شورای عالی اداری (حداقل چهار نفر) هم در دستور کار روز سه‌شنبه کمیسیون اجتماعی قرار دارد.

برای روز سه‌شنبه از ابتکار معاون امور زنان و  خانواده ریاست جمهوری برای حضور در کمیسیون اجتماعی جهت ارائه گزارش عملکرد به اعضای کمیسیون دعوت شده است.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز