خبرگزاری کار ایران

دبیرکل کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی صنایع غذایی:

کارفرمایان استیضاح وزیر را نمی‌خواهند

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۳۶۳

دبیرکل کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی صنایع غذایی گفت: درست است که ویزر کار تمام مدت در جامه‌ی کارگر عمل و حرکت کردند؛ اما این باعث نمی‌شود که کارفرمایان خواستار استیضاح او باشند.

کاوه زرگران (دبیرکل کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی صنایع غذایی) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در انتقاد به استیضاح وزیر کار گفت: درست است که وزیر کار تمام مدت در جامه‌ی کارگر عمل و حرکت کرد اما این باعث نمی‌شود که کارفرمایان خواستار استیضاح او باشند. وضعیت کشور در شرایطی نیست که استیضاح وزیر کار را تاب بیاورد.

دبیرکل کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی صنایع غذایی ادامه داد: نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی به‌جای استیضاح وزیر کار در این شرایط حساس، می‌بایست فکر بهتری در خصوص شرایط به‌ وجود آمده اقتصادی نمایند و همچنین وزرای صنعت و معدن، اقتصاد می‌بایست پاسخگوی شرایط حال حاضر باشند و برنامه‌های خود را برای برون‌رفت از این شرایط اعلام نمایند.

وی با بیان اینکه با رفتن وزیر کار چیزی در جامعه عوض نمی‌شود چراکه مشکلاتی که درگیر آن هستیم ریشه‌ در دهه‌ها بی‌خردی و بی‌مسئولیتی صاحبان قدرت دارد، گفت: تا کی مردم با برگزاری تجمع فریاد کنند که ما از بی‌برنامه‌گی و فساد رنج می‌بریم. وقتی آلام مردم را نمی‌بینیم، به سراغ پاک کردن صورت مسئله می‌رویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز