خبرگزاری کار ایران

ربیعی چهارشنبه در صحن مجلس حاضر می‌شود/ تکذیب خبر برگزاری استیضاح در جلسه فردا

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۲۰۷

یک منبع آگاه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تکذیب خبر حضور علی ربیعی در صحن علنی فردا مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کار روز چهارشنبه در مجلس حضور پیدا خواهد کرد و به سوال نمایندگان پاسخ می دهد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ چهارشنبه ۹۷/۵/۱۰ علی اصغر یوسف‌نژاد، عضو هیأت رئیسه مجلس، از اعلام وصول طرح استیضاح علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با امضای ۴۰ نماینده خبر داد.

طبق آیین‌نامه مجلس، وزیر کار ۱۰ روز فرصت دارد تا در مجلس حضور یافته و توضیحات خود را به نمایندگان ارائه دهد. پایان جلسه استیضاح با رأی‌گیری در این مورد همراه خواهد بود که می‌تواند در صورت رأی عدم اعتماد مجلس، به عزل وزیر بینجامد.

محمدعلی وکیلی در گفت وگو با  ایلنا، درباره حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخ‌گویی به سؤالات نمایندگان و این که گفته می‌شود فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود،‌ این خبر را رد کرد و گفت: از این که آقای ربیعی چه روزی در صحن حضور پیدا خواهند کرد اطلاعی ندارم.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:‌ شخص آقای وزیر خودشان باید تصمیم بگیرند که چه روزی آمادگی پاسخگویی به سوالات نمایندگان را دارند.

یک منبع آگاه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تکذیب خبر حضور علی ربیعی در صحن علنی فردا مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کار روز چهارشنبه در مجلس حضور پیدا خواهد کرد و به سوال نمایندگان پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز