خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

نمایندگان، ژست حساب‌کشی به خود گرفته‌اند/به جز استیضاح و تخریب وزرا چه کرده‌ایم؟

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۰۱۱

عضو هیات مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران گفت: به پرسش کشیدن وزرا به آنها در پیدا کردن مسیرشان یاری می‌رساند و آنها را پاسخگو بار می‌آورد اما به نظر می‌رسد که نمایندگان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا علی ربیعی را از وزات کار و رفاه بیرون کنند.

علیرضا فتحی (عضو هیات مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، از طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتقاد کرد و گفت: به پرسش کشیدن وزرا به آنها در پیدا کردن مسیرشان یاری می‌رساند و آنها را پاسخگو بار می‌آورد اما به نظر می‌رسد که پشت استیضاح وزیر کار تنها بی‌خردی محض قرار گرفته است.

وی افزود: آیندگان از ما خواهند پرسید که به جز استیضاح وزرا و تخریب و ترور شخصیت آنها چه کرده‌ایم و چه گرهی را بازکرده‌ایم؟ آنها از اینکه بشوند که نمایندگان راه افتاده‌اند و مثلا وزیر کار را بارها در مجلس ترور شخصیت کرده‌اند، خوشحال نمی‌شوند.

عضو هیات مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران با بیان اینکه بهتر است که مجلس شورای اسلامی به‌جای تبدیل شدن به معدن استیضاخ وزرا در مدار عقلانیت قرار گیرد، گفت: از آنجا که سال دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود نمایندگان از حالا ژست حساب کشی از وزرا را گرفته‌اند و می‌خواهند که یک نفر را حتما قربانی کنند. آنها نیاز دارند که تقصیرهای بی‌برنامه‌گی در حوزه‌های انتخابی خود را بر گردن یک نفر بی‌اندازند و چه کسی بهتر از ربیعی.

رئیس کانون شوراهای اسلامی کار محور جنوب غرب، گفت: هرجا که پا بگذاریم عده‌ای را می‌بینیم که در توضیح شغل خود و اینکه کار مهمشان در زندگی چیست، می‌گویند: منتقد وضع موجود هستیم! این «منتقدانِ وضعِ موجود» گویا نمی‌خواهند که پیش از نقد کردن سواد و مبانی آن را هم بیاموزند تا مجبور نشوند که به صورت دیمی کسی را به پرسش نکشند و شخصیت‌اش را تخریب کنند.

این فعال صنفی کارگری با تاکید بر اینکه بی‌اعتبار کردن افراد مومن و متعهد، بسیار غیرعقلانی‌ست، گفت: گویا طراحان استیضاح وزیر کار می‌خواهند تمام تلاش خود را انجام دهند تا او را از وزات رفاه بیرون کنند. از همین رو یک روز طرح جدایی وزرات رفاه از کار و تعاون را پیگیری می‌کنند و روز دیگر طرح استیضاح را اما آنها کاملا در اشتباهند خوانده‌اند چراکه این‌بار هم علی ربیعی در وزارتخانه می‌ماند.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز