خبرگزاری کار ایران

عرش تا فرش فلاح‌زاده، از پیکان تا پیکان

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۸۴۳

گلر جوان سایپا در بازی با پیکان عملکرد متفاوتی نسبت به فصل گذشته برابر این تیم داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سایپا روز گذشته در هفته دوم لیگ برتر به مصاف پیکان رفت و با نتیجه پرگل و دور از انتظار 3 بر صفر شکست خورد تا نتیجه خوب هفته اول این تیم به نوعی جبران شده باشد.

در این دیدار حامد فلاح‌زاده، گلر جوان و مستعد سایپا که در هفته نخست عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشته بود و دروازه‌اش را بسته نگه داشت، روز گذشته برابر پیکان عملکرد قابل قبولی نداشت و دور از انتظار ظاهر شد.

این گلر جوان فصل گذشته با اعتماد دایی به مرور جای اخباری را در ترکیب اصلی گرفت و یکی از پدیده‌های فصل گذشته بود که اوج شاهکارش در هفته پایانی و برابر همین پیکان رقم خورد که بارها با نمایش خیره کننده خود مانع فروپاشی دروازه نارنجی پوشان شد و به همه نوید ظهور یک گلر درجه یک در لیگ برتر را داد.

با این وجود فلاح‌زاده روز گذشته و اینبار برابر پیکان نتوانست عملکرد همیشگی خودش را داشته باشد و علاوه بر 3 گلی که دریافت کرد در مجموع عملکرد مناسبی نداشت.

بدون شک هر بازیکنی روز خوب و بد دارد و دیروز هم روز بد فلاح‌زاده بود ولی این مورد چیزی از ارزش‌های این بازیکن جوان کم نمی‌کند و وظیفه غلامپور و مربیان سایپا ریکاوری روحی این بازیکن است تا با فراموشی دیدار با پیکان مجدداً بتواند تبدیل به همان بازیکن خوب همیشگی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز