خبرگزاری کار ایران

مهدی تارتار: بردیم ولی از بازیکنانم گله مند هستم/ نباید حریف را دست کم بگیریم

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۷۶۶

سرمربی پارس جم عقیده دارد بازیکنانش در زمین مغرور بودند.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جم پس از پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان گفت: بازی واقعا بازی زیبای بود. هر دو تیم برای بردن وارد زمین شده بودند. من به بچه ها گفتم که باید امتیازها  را در نیم فصل جمع کنیم. خدا را شکر امتیاز خوبی جمع کردیم. امروز از بچه‌ها گله مندم. حمل بر غرور نباشد که حریف را دست کم بگیریم. بچه‌ها با شکم سیری بازی کردند. ما میتوانستیم گل های بیشتری بزنیم.

مهدی تارتار در ادامه سخنانش گفت: بچه‌های ما از لحاظ بدنسازی بالاتر از تیم حریف بودند امروز خوشحالم از اینکه مردم این استان خوشحال به خانه‌هایشان رفتند. هیچ چیزی بالاتر از این نیست.

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: ما در این فصل سعی کردیم بدنه اصلی تیم را حفظ کنیم من از مدیریت تشکر می‌کنم. ما شرایط اورژانسی داشتیم. یک دفعه در عرض 10 روز توانستیم بازیکنان باتجربه را حفظ کنیم. خریدهای خوبی داشتیم و با آگاهی خرید کردیم. سال گذشته دست‌مان بسته بود اما امسال بازیکنان خوبی را جذب کردیم. از مربی بدنساز تا مابقی کادر فنی تشکر می‌کنم. ما تمرینات خوبی در تهران داشتیم و بازی‌های دوستانه خوبی انجام دادیم تا به ما کمک کرد تا به این شرایط برسیم.

وی در پاسخ به این سؤال که عملکرد داوری در این بازی چطور بود، گفت: نیمه اول داوری خوب نبود و من واقعا کنار زمین به هم ریختم. نیمه دوم قضاوت بهتر شد. هفته بعد بازی با تیم مازندرانی داریم و داور بازی هم مازندرانی است. این درست نیست به هر حال امیدواریم در چینش داوری دقت بیشتری شود.

وی در پاسخ به این سؤال که شما دو بازیکن در دفاع دارید آیا این موضوع برای شما نگرانی به وجود نمی‌آورد، گفت: من روی زاهدی حساب زیادی باز کرده بودم مشکلاتی برای او به وجود آمده است که اگر به تیم ما اضافه شود مشکل دفاعی ما حل می‌شود.یک بازیکن به نام امید نظام‌پور وجود دارد او بازیکن دو پسته‌ای است که می‌تواند به ما کمک کند.

تارتار  در پاسخ به این سؤال که احمد گوهری دروازه‌بان جوان تیم آیا در این دو بازی عملکرد راضی کننده‌ای داشت یا خیر،‌گفت: هر کسی خوب باشد بازی می‌کند. گوهری در این دو بازی عملکرد خوبی داشت. رحمان احمدی یک مصدومیت جزئی داشت که در حال حاضر شرایط خوبی دارد. او باتجربه است و در طول فصل می‌تواند به ما کمک کند. همیشه در تیم ما بازیکنان خوب راهشان را ادامه می‌دهند.

وی در پایان صحبت‌هایش عنوان کرد: امروز انتظار داشتم تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند. ساعت برگزاری بازی ساعت خوبی بود. تماشاگران بیشتری می‌تواستند بیایند. به هر حال دست تک تک آنها را می‌فشارم ما با انگیزه‌ای که آنها به ما می‌دهند بازی می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز