خبرگزاری کار ایران

نوروزی در گفت‌وگو با ایلنا تشریح کرد:

آخرین وضعیت مصدومیت تیموریان، بیک‌زاده، حیدری و مبعلی / مصدومان به لیگ می‌رسند

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۲۰۵

تصور می کنم به جز تیموریان سایر بازیکنان مصدوم استقلال مشکلی برای همراهی این تیم در سه مسابقه پایانی لیگ برتر نداشته باشند.

مسئول تیم پزشکی باشگاه استقلال آخرین وضعیت مصدومیت آندو تیموریان، خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده و ایمان مبعلی را تشریح کرد.

امین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ابتدا در مورد آخرین وضعیت تیموریان اظهار داشت: مشکل اصلی ما تیموریان است که در بازی با الشباب از ناحیه‌ استخوان دستی که ۸ ماه پیش دچار ضربه شدید شده بود، دچار ترک‌خوردگی شد. البته با نظر پروفسور رازی و برای اینکه در آینده برای این بازیکن مشکلی پیش نیاد، وی روز یکشنبه جراحی شد و ۲-۳ هفته دیگر نیز بخیه‌های دستش را کشیده و می‌تواند تمریناتش را آغاز کند.

نوروزی در مورد وضعیت ایمان مبعلی اظهار داشت: در بازی با الشباب ضربه‌ای به مچ پای مبعلی وارد شد اما خدا را شکر دوران درمانش را به پایان رسانده و از دو روز پیش دویدن‌های آرام را آغاز کرد، به همین دلیل مشکلی برای همراهی استقلال در بازی با الریان نخواهد داشت.

پزشک تیم استقلال در مورد وضعیت هاشم بیک‌زاده هم اینگونه توضیح داد: لغزندگی زمین ورزشگاه تختی انزلی و آمادگی ناکامل، باعثمصدومیت بیک‌زاده از ناحیه لگن در آن بازی شد. البته در آخرین MRI مشخص شد خوشبختانه خونریزی لگن او کاملا رفع شده و به همین دلیل تمرینات قدرتی و هوازی را آغاز کرد. قطعا بیک‌زاده تا هفته آینده به وضعیت مطلوب رسیده و در صورت صلاحدید کادرفنی می‌تواند استقلال را همراهی کند.

وی در مورد وضعیت خسرو حیدری گفت: او دوره مصدومیتش را به پایان رسانده و در حال حاضر در شرایط مطلوبی قرار دارد و مشکلی برای همراهی تیم در تمرینات و مسابقات ندارد.

پزشک تیم استقلال تصریح کرد: تصور می کنم به جز تیموریان سایر بازیکنان استقلال مشکلی برای همراهی تیم در سه مسابقه پایانی لیگ نداشته باشند.

نوروزی در پایان گفت: متاسفانه به دلیل مشکلاتی که در ابتدای فصل داشتیم، بازیکنان بدنسازی خوبی نداشتند و در نیم فصل هم بدنسازی مناسب انجام نشد که در این وضعیت بدن بازیکنان جوابگوی برگزاری هر ۴ روز یک بازی و سه جبهه به میدان رفتن، نیست و مصدومیت‌هایی را بوجود می‌آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز