خبرگزاری کار ایران

خلعتبری شرمنده‌ام کرد؛

کفشگری: بازی با نفت اولین فینال ما است / پرسپولیس به قهرمانی نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۸۹

نفت تهران تیم خوبی است و با توجه به شرایطی که در جدول دارد، به راحتی امتیاز نمی‌دهد. آنها هم مدعی قهرمانی هستند و بازی خیلی سختی داریم چون آنها انگیزه بالایی دارند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل ملوان با هوش بازی کردیم و بردیم.

مهرداد کفشگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مقابل ملوان بازی را خوب شروع کردیم و در دقایق اول یک گل زدیم و در ادامه خوب کار کردیم. ملوان هم ۲۰ دقیقه فشار آورد و چند موقعیت داشت اما باهوش کار کردیم و بردیم. ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما خدا را شکر که ۳ امتیاز را گرفتیم و جایگاه‌مان را در صدر جدول حفظ کردیم.

وی در مورد بازی بعدی تیمش گفت: به نظرم نفت تهران تیم خوبی است و نشان داده که شایسته حضور در بالای جدول است. ما ۳ بازی حساس داریم که اولین فینال ما نفت تهران است و باید ۳ امتیاز آن را بگیریم. البته مقابل نفت تهران باید خیلی باهوش کار کنیم تا ببریم و کم‌کم خودمان را برای قهرمانی آماده کنیم.

وی ادامه داد: البته نفت تهران تیم خوبی است و با توجه به شرایطی که در جدول دارد، به راحتی امتیاز نمی‌دهد. آنها هم مدعی قهرمانی هستند و بازی خیلی سختی داریم چون آنها انگیزه بالایی دارند. البته این مسئله کار ما را هم سخت می‌کند و هم راحت. کار ما سخت است چون با تمام توان بازی می‌کنند و ممکن است راحت باشد چون فوتبال بازی می‌کنند و راحت‌تر می‌توانیم اهداف‌مان را در زمین پیاده کنیم.

هافبک تیم پرسپولیس اظهار داشت: محمدرضا خلعتبری دیروز به عنوان بهترین زمین انتخاب شد، اما واقعا در رختکن من را شرمنده کرد چون جایزه‌اش را به من داد و گفت حق تو بود که این جایزه را بگیری. این مسئله نشان می دهد که جو بسیار خوبی در پرسپولیس وجود دارد. محمدرضا بازیکن بزرگی است و از نظر فنی عالی است و از نظر اخلاقی هم من را شرمنده خودش کرد.

وی در مورد رقیبان اصلی پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی گفت: تمام تیم های بالای جدول در حال حاضر مدعی قهرمانی هستند اما تیمی که رقیب اصلی ما برای قهرمانی خواهد بود، استقلال است چون مربی خوب و کاربلدی دارند اما تیم‌های دیگر هم خوب هستند و مدعی‌اند. استقلال رقیب اصلی ما است و هرچه به پایان فصل نزدیک شویم، آنها بهتر عمل می کنند.

کفشگری در پایان گفت: الآن ۳-۴ سال است که پرسپولیس خوب نتیجه نمی‌گیرد اما حالا که صدرنشین لیگ هستیم از هواداران انتظار داریم به استادیوم بیایند و از ما حمایت کنند. پرسپولیس به قهرمانی نیاز دارد تا شخصیت خودش را پیدا کند و دوست داریم در ورزشگاه‌ها هواداران را ببینیم و در پیروزی‌ها کنار ما باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز