خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان نکا :

حوزه گردشگری و جاذبه های گردشگری در نکا مغفول مانده است

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۷۳۸

فرماندار شهرستان نکا گفت:حوزه گردشگری و جاذبه های گردشگری در نکا مغفول مانده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از شهرستان بهشهر، توحیدی مقدم در جلسه شورای اداری شرق مازندران به تشکیل ستاد توسعه شهرستان نکا اشاره کرد و گفت: نکا در حوزه سخت افزاری، نرم افزاری، نیروی انسانی، نیروگاه، شرکت سیمان، شهرک صنعتی، اراضی کشاورزی و باغداری بسیار مستعد و توانمند است اما حوزه گردشگری و جاذبه های گردشگری نکا مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه در ستاد توسعه شهرستان برای گردشگری و معرفی جاذبه های گردشگری باید برنامه های ویژه ای تدوین شود افزود: گردشگری به عنوان یک صنعت فرابخشی می تواند به شهرستان نکا رونق ببخشد؛ با تعامل، وحدت و انسجام ارکان مدیریتی شهرستان و با برنامه ریزی های مدوّن می توان بهره وری خوبی داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا با اشاره به برپایی جشنواره تمشک و جشنواره هلو و شلیل گفت: این جشنواره ها فرصتی بودند تا بتوانیم ظرفیت های شهرستان را معرفی کنیم. شهرستان نکا حدود ۵۰ درصد هلو و شلیل استان مازندران و ۱۰ درصد هلو و شلیل کشور را تامین می کند.

توحیدی مقدم بیان کرد: این جشنواره ها با هدف برندسازی و معرفی محصولات، آموزش کشاورزان و باغداران و ایجاد شور و نشاط اجتماعی برگزار شد.

وی ادامه داد: تاکنون ۳۰ درصد یعنی بیش از ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از بسته رونق اقتصادی و سامانه بهینه یاب و مشاغل خانگی پرداخت شد.

فرماندار شهرستان نکا گفت: همه باید تلاش کنیم تا با عملکرد، کارآمدی نظام را ارتقا دهیم.

توحیدی مقدم به تعطیلی واحدهای شن و ماسه اشاره کرد و گفت: با تعطیلی واحدهای شن و ماسه، شهروندان مجبورند برای تامین مصالح ساختمانی به شهر یا استان های مجاور مراجعه کنند و این مصالح را با قیمت یک و نیم برابر تامین کنند ما راهکارهایی را به استان ارائه دادیم و این موضوع باید پیگیری شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز