خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

نیروهای مسلح همیشه آماده مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی هستند

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۷۰۵

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نیروهای مسلح طومار هر متجاوزی را می پیچند، گفت: آنچه امروز در چرخه دفاعی نیروی زمینی به کار گرفته می شود، حاصل دسترنج متخصصان و سربازان ایرانی است و با افتخار اعلام می کنیم هیچ نیازی به ادوات و تجهیزات خارجی نیست.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه بازدید از تیپ مستقل پیاده ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی اظهار کرد: هیچ خطری مرزهای کشور را تهدید نمی کند و جنجال های رسانه ای و یاوه گویی های دشمنان بی نتیجه است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح آماده اند طومار هر متجاوزی را در کمترین زمان ممکن در هم بپیچند گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با بصیرت کامل و در سایه تبعیت از ولی فقیه، اجازه نخواهند داد هیچ خطری مرزها و موجودیت کشور را تهدید کند و نیروهای مسلح همیشه آماده و مهیا برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی هستند.

وی خاطرنشان کرد:  از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون دشمنان تا توانسته‌اند توطئه کرده‌اند و ملت ایران با اتکا به خدا، اطاعت از ولایت فقیه  و با وحدت و انسجام ملی پاسخ قاطع و دندان‌شکن به دشمن داده‌اند و  این مسیر ادامه خواهد داشت.

امیر سرتیپ حیدری بر استفاده از تمام توان و اراده نیروهای مسلح تاکید کرد و افزود: استفاده از توانمندی محققان و دانشمندان داخلی بطور کامل محقق شده و این سیاست از همان روزهای آغازین جنگ تحمیلی با فرمان حضرت  امام (ره) مبنی بر خودکفایی بومی نیروهای مسلح، عملیاتی شده است.

وی اظهار کرد: آنچه امروز در چرخه دفاعی نیروی زمینی به کار گرفته می شود، حاصل دسترنج متخصصان، سربازان و افسران ایرانی است و با افتخار اعلام می کنیم هیچ نیازی به ادوات و تجهیزات خارجی نیست.

بر اساس این گزارش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سفر یک روزه به تربت حیدریه از نمایشگاه ابتکارات کارکنان تیپ مستقل پیاده ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی مستقر در این شهر بازدید کرد.

همچنین وی در این سفر با کارکنان پایور دیدار داشته و در همایش تجلیل از کارکنان نمونه این تیپ شرکت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز