خبرگزاری کار ایران

ناصری در گفت‌و‌گو با ایلنا:

مشکلات کشور با سوال و استیضاح حل نمی‌شود/ برخورد کاسب‌کارانه با وزرا ویژگی زشت پارلمان کشور است

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۶۹۵

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: من معتقدم که در کشور باید کارهای بنیادی صورت بگیرد و این را باید مسئولان و نمایندگان مجلس بدانند که مشکلات اقتصادی ما زمینه سیاسی و بین‌المللی دارد و با جابجایی یک وزیر اتفاق خاصی نمی‌افتد.

عبدالله ناصری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توجه داشته باشید که مشکلات اقتصادی دولت و کشور خیلی فراتر از این است که با سوال از رئیس‌جمهور و استیضاح و جابجایی چند وزیر حل شود. من معتقدم که در کشور باید کارهای بنیادی صورت بگیرد و این را باید مسئولان و نمایندگان مجلس بدانند که مشکلات اقتصادی ما زمینه سیاسی و بین المللی دارد و با جابجایی یک وزیر اتفاق خاصی نمی‌افتد.

وی تاکید کرد: متاسفانه ما در ادوار مختلف مجلس ویژگی رویکرد کاسب کارانه و برخورد منفعت‌طلبانه با وزرا و کابینه و حتی استانداران یک رویه شده است البته که این ویژگی و رویکرد در مجلس ششم به صفر رسیده بود. این یکی از ویژگی ‌های خیلی زشت پارلمان کشور است.

ناصری گفت: برای حل این موضوع در اولین گام باید نظارت شورای نگهبان به گونه‌ای باشد که زمینه حضور افراد سالم و پاکدست و کاردان فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز