خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری؛

توشاک: همه هواداران از من قهرمانی می‌خواهند/ نمی‌توانم خودم گل بزنم

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۶۶۷

سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: همه هواداران تراکتورسازی انتظار قهرمانی تیم را دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا، جان توشاک در نشست خبری قبل از بازی مقابل نساجی قائم‌شهر از هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: متاسفانه فردا از داشتن هوادار محروم هستیم و این می‌تواند یک ماجراجویی جدید برای ما باشد.

وی ادامه داد: بدون حضور هواداران برای ما یک شروع سخت در تبریز است. در دیدار قبلی فقط 2 بازیکن روی نیمکت داشتیم که طبیعی نبود اما مشکل اصلی این است که فردا باید بدون پشتوانه هواداران‌مان بازی کنیم. حدود یک‌ماه لازم است تا بتوانیم به شرایط مد نظرمان برسیم.

سرمربی تراکتورسازی تصریح کرد: همه مسائل در این باشگاه بسیار تازه و نو است. مشکلی که ما در فوتبال داریم این است که هواداران صبوری به خرج نمی‌دهند. هر هواداری که من را می‌بیند انتظار قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر را دارد. تراکتورسازی تابه حال در لیگ برتر قهرمانی نداشته و هواداران باید صبور باشند. ابتدای لیگ و 4 بازی نخست همیشه بسیار سخت و فشرده است.

وی در ادامه گفت: همیشه هفته‌های ابتدایی یک لیگ نتایجی رخ می‌دهد که همه فوتبال‌دوستان را شوکه می‌کند. لیگ‌برتر ایران همانند یک ماراتن بوده و ما فقط درون یک استادیوم فوتبال هستیم و باید به کارمان برسیم. صبوری می‌تواند فاکتور بسیار خوبی در فوتبال باشد.

سرمربی تراکتورسازی همچنین بیان داشت: اگر یک بازیکن وارد یک باشگاه شود بدون شک زمان لازم است تا بتواند خودش را با تیم مطابقت دهد. اولین چیزی که من باید درباره بازیکنان جدید فکر کنم این مسئله است که آیا این بازیکنان در شرایط جسمی مناسب هستند یا نه.

توشاک ادامه داد: خیلی خوشحال می‌شدم بازیکنان جدید حدود 4 هفته پیش به جمع تیم اضافه می‌شدند. زمان نیاز داریم که بازیکنان جدید بتوانند با شرایط فعلی خود را وفق دهند. باید مراقب بازیکنان فروارد تیم‌مان باشیم تا آسیب نبینند و حتی شرایط آب‌وهوایی، زبان گفتاری و وضعیت شهر هم برای بازیکنان خارجی خیلی مهم است.

وی مطرح کرد: من باید بازیکنان جدید را در تمرین ببینم و به‌خوبی مطلع هستم 2 بازیکن جدید بسیار باتجربه هستند. به هرحال من باید شرایط جسمانی و فنی بازیکنان جدید را در تمرین تیمم ببینم. تجربه بسته شدن درها به سوی هواداران را داشتم و به خوبی به این‌چنین مسائل هم آشنا هستم.

سرمربی تراکتورسازی تبریز ادامه داد: من قبل از حضور در ایران، از لیگ‌برتر این کشور هیچ اطلاعاتی نداشتم اما باید صبور باشم تا بتوانم از لیگ ایران هم مطلع شوم. هر روز با کادرفنی ایرانی‌ام صحبت می‌کنم. من در حال حاضر در تبریز مشکلات زیادی دارم که رفته به رفته حل می‌شود.

توشاک تصریح کرد: شناخت چندان زیادی از تیم حریف‌مان ندارم اما تنها چیزی که از بازیکنان تیمم می‌خواهم این است که گل بزنند تا بتوانیم 3 امتیاز دیدار فردا را کسب کنیم. فردا هم با همان سیستم هفته نخست لیگ، کارمان را ادامه می‌دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ماه مرداد تبریز بسیار گرم است و باید روی خیلی از مسائل دقت لازم را داشته باشیم تا گرمای شدید هوا روی بازیکنان تیمم تاثیر نگذارد. من نمی‌توانم به‌عنوان یک بازیکن در زمین فوتبال رفته و با ضربه سر گل بزنم. من تمامی تاکتیک‌های مدنظر را به بازیکنان می‌گویم و بازیکن است که باید بتواند ایده‌های کادرفنی را به اجرا بگذارد. من به قهرمانی‌های متعددی دست پیدا کردم و باید بتوانم در ایران هم به این موضوع دست پیدا کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز