خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

موافقت شفاهی با کنسرت خیابانی همایون شجریان/با رییس شورای تامین صحبت خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۶۲۸

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران از ارسال نامه به معاون وزیر ارشاد برای اخذ مجوز‌های کنسرت خیابانی همایون شجریان و موافقت شفاهی وزارت ارشاد با آن خبر داد.

حجت نظری (عضو شورای شهر تهران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به پیگیری‌هایش برای برگزاری کنسرت خیابانی و رایگان همایون شجریان اظهار کرد: پس از طرح این پیشنهاد از سوی همایون شجریان، در نامه‌ای به سیدمجتبی حسینی (معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) خواستار صدور مجوز برگزاری این کنسرت در یکی از بوستان‌ها و فضاهای باز شهر تهران همچون بوستان ولایت، پارک آزادگان، پارک سرخه حصار، میدان مشق و ... شدم.

نظری با بیان اینکه مجموعه شورای شهر و شهرداری از این پیشنهاد استقبال کرده‌اند، گفت: در پیگیری‌های شفاهی انجام شده نیز از سوی وزارت ارشاد به من اعلام کردند که با برگزاری این کنسرت مخالفی وجود نداشته و مجوز آن صادر خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه تا برگزاری این کنسرت و اجرای آن، مساله را پیگیری خواهم کرد، افزود: امیدوارم در ادامه روند صدور مجوز نیز مشکلاتی ایجاد نشود که البته با توجه به استقبال خوبی که از این پیشنهاد صورت گرفته، بعید می‌دانم که مشکلی در اجرای این کنسرت به وجود بیاید.

نظری اضافه کرد: این موضوع را با استاندار تهران به عنوان رییس شورای تامین نیز در میان گذاشته و پیگیری خواهم کرد، در این زمینه مکاتباتی نیز با استانداری خواهیم داشت.

وی درباره پیشنهاد برخی دیگر از خوانندگان درباره اجرای کنسرت رایگان نیز گفت: مدیریت شهری از هر اقدامی که سبب افزایش نشاط اجتماعی و ارتقای شادی مردم در چهارچوب قوانین و عرف جامعه شود، استقبال خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز