خبرگزاری کار ایران

با حضور شریعتی استاندار خوزستان صورت گرفت؛

تجهیز ۷۰ خانه ورزش روستایی و کلنگ زنی خوابگاه هیات بسکتبال خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۴۳۴

صبح امروز ۱۰ مرداد ماه، مراسم تجهیز ۷۰ خانه ورزش روستایی و آیین کنگ زنی خوابگاه هیات بسکتبال استان خوزستان، با حضور شریعتی استاندار خوزستان - افشین حیدری، مدیر کل امور ورزش و جوانان استان - سید کریم حسینی، رئیس هیات ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی استان و معصومه خنیفر، فرماندار شهرستان کارون و جمعی از مسئولین در محل استادیوم تختی اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، شریعتی در این مراسم عنوان کرد: اهتمام به امر ورزش و سلامتی و تاکید بر نقش نشاط انگیز و امید بخش آن در جامعه، بر کسی پوشیده نیست. ایجاد زیر ساخت های ورزشی و فراهم آوردن شرایط ورزش برای آحاد جامعه و گروه های سنی متفاوت، جزو وظایف دولت است که باید انجام بگیرد.

استاندار خوزستان‌ ضمن تاکید بر امر عدالت و توزیع جمعیت، اذعان داشت: خوزستان بطور بالقوه و ذاتی، به علت استعداد های زیاد و پتانسیل جغرافیایی بی نظیر پراکندگی جمعیت به نحوی در آن رخ داده که دارای ۴ هزار روستا می باشد. وظیفه ما ایجاد عدالت است نباید فقط مراکز استانها تجهیز شوند. اگر این زیر ساخت ها فراهم نشود امکان ایستایی و ایستادگی مردم در موطن اصلی خود وجود نخواهد داشت.

وی در ادامه بیان کرد: وقتی تجهیز، بدون برنامه و نظم صورت بگیرد، پراکندگی از بین رفته، روستاها تخریب می‌شود و تبعات و آسیب های اجتماعی در این مناطق شکل می‌گیرد. باید امکانات را عادلانه در نقاط مختلف استان توزیع کنیم. بر ادامه این مسیر و حمایت برای توسعه و تجهیز تعداد روستاهای بیشتر تاکید می‌کنیم.

در ادامه این مراسم‌، افشین حیدری، مدیر کل امور ورزش و جوانان خوزستان نیز گفت: امروز ورزش خوزستان روز خوبی را تجربه کرد. در کنار پروژه‌ هایی که امروز کلنگ زنی آنها انجام شد، پروژه هایی هم بوده اند که بدون مراسم کارشان را آغاز کردند. در سال ۹۶ بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانی، با حمایت‌های مجموعه مدیریتی استان، تخصیص داده شد.

وی از برتر شدن اداره کل ورزش خوزستان برای دو سال پیاپی خبر داد و از استاندار خوزستان و مجمع نمایندگان و هیات ورزشی و دیگر دلسوزان ورزش در استان تشکر ویژه کرد.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز